// دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

کورسیر از رم Special Edition Torque DDR4 رونمایی کرد

کمپانی کورسیر رم Special Edition Torque DDR4 را از سری Dominator Platinum معرفی کرد.

کورسیر (Corsair) تولید کننده‌ی مطرح سخت‌افزار و لوازم جانبی کامپیوتر، از رم DDR4 جدیدی به نام Special Edition Torque رونمایی کرد. این کیت با طراحی آشنای سری Dominator Platinum و با نواری از LED های رنگی در بالای آن به همراه هیت‌سینکی با پره‌های مخصوص که گرما را به بیرون می‌راند، عرضه شده است. تفاوت این رم‌ها با سری قبلی این است که نوار LED آن بسیار درخشان به نظر می‌رسد. پره‌های آن و لوگوی Dominator برای زیبایی بیشتر به رنگ نارنجی طراحی شده اند.

بر خلاف کیت Corsair Vengeance RGB که توانایی نمایش رنگ‌های مختلف را در LED خود داشت، رم Platinum Series Torque تنها توانایی نمایش رنگ سفید را دارد. هیت‌سینک فلزی تراش خورده یا همان پخش‌کننده‌ی گرمایی به همراه نوار LED روی آن، زیبایی خاصی را فراتر از تصور به نمایش می‌گذارد. این رم از یک مدار چاپی ۱۰ لایه تشکیل شده است که سرعت ۳۲۰۰ مگاهرتز با قابلیت فعال‌سازی XMP را ارائه می‌دهد. کورسیر ادعا می‌کند که این کیت‌های Special Edition بر روی پلتفرم‌های سری ۲۰۰ و X99 کمپانی اینتل تست شده اند و تا فرکانس ۳۶۰۰ مگاهرتز قابل افزایش هستند.

این کیت بی‌نظیر رم کورسیر، انحصاری و در تعداد محدود عرضه می‌شود. مانند مدل‌های قبلی Dominator Platinum Special Edition، شماره سریال این رم‌ها نیز با لیزر بر روی آن حک شده است.

Bulldog Torque

به مناسبت عرضه‌ی این کیت خاص، کمپانی کورسیر نسخه‌ای سفارشی را با الهام از اتومبیل‌های مسابقه عرضه خواهد کرد. این کیس ماد شده توسط مادساز امریکایی و معروف Lee Harrington از PCJunkieMods و از روی کیس Corsair Bulldog SFF ساخته شده است. او طرح یک شعله‌ی آتش را رنگ آمیزی کرده که هماهنگ با رنگ نارنجی ماژول‌های حافظه‌ی Torque است و کیس Bulldog را شبیه به کاپوت اتومبیل‌های مسابقه‌ای دهه‌ی ۶۰ میلادی کرده است. در ساخت درب این کیس نیز از جک هیدرولیکی استفاده شده است و چراغ های جلوی آن هم روشن می‌شوند.

قیمت رم Torque DDR4 با ظرفیت ۳۲ گیگابایت (۲ عدد ۱۶ گیگابایتی) ۳۹۹.۹۹ دلار و قیمت ۴ عدد ۸ گیگابایتی آن ۴۴۹.۹۹ دلار است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده