// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

سازنده بازی The Binding of Isaac از بازی جدید خود خبر می‌‌دهد

ادموند مک‌میلن در جدیدترین پست خود در بلاگ بازی The Binding of Isaac از بازی جدیدش خبر داده است.

ادموند مک‌میلن، موسس استودیو تیم میت (Team Meat)، در سال‌های اخیر مشغول کار روی بروزرسانی و پورت کردن بازی‌های خود، نظیر بازی The Binding of Isaac: Rebirth، بوده است. اخیرا این اثر برای پلتفرم نینتندو سوییچ هم عرضه شد و مک‌میلن نیز پیش‌تر اعلام کرده بود که یک بروزرسانی برای آن منتشر خواهد شد. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، ظاهرا این تمام کارهایی نیست که مک‌میلن در حال انجام آن‌ها بوده است. وی اعلام کرده که با تایلر گلیل در حال کار روی بازی جدیدی است.

ادموند مک‌میلن در جدیدترین پست خود در بلاگ بازی The Binding of Isaac نوشته است:

کمتر شخصی خبر دارد؛ ولی من و تایلر به مدت سه ماه است که روی یک پروژه جدید مشغول به کار بوده‌ایم تا آن را به اتمام برسانیم. تقریبا به زمان عرضه و اعلام تاریخ انتشار این بازی نزدیک شده‌ایم؛ پس ما را دنبال کنید.

این خبر در حالی است که در گذشته مک‌میلن و گلیل اعلام کرده بودند که در حال کار روی بازی Ouroboros هستند و مک‌میلن جداگانه در حال توسعه بازی The Legend of Bum-bo بوده است. حال ظاهرا این پروژه جدید یک اثر کاملا متفاوت خواهد بود؛ زیرا مک‌میلن در توضیح کوتاه خود از این پروژه اعلام کرده که بازی جدید کاملا شخصی، عجیب، سخت و با سیستم کنترلی عالی خواهد بود. 

با تمام این تفاسیر باید منتظر رونمایی کامل از این بازی جدید باشیم.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده