// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۵۶

بازی اندروید و آیفون Prison Architect بهار امسال عرضه می شود

پارادوکس اینتراکتیو و اینتروویژون سافتور با انتشار تریلری بازه زمانی عرضه بازی Prison Architect: Mobile را بهار امسال اعلام کردند.

با توجه به اخبار بازی، پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive)‌ و اینتروورژن سافتور (Introversion Software)‌ امروز رسما تایید کرده‌اند که بازی Prison Architect: Mobile در بهار ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. این دو کمپانی همچنین تریلر کوتاه جدیدی را از این بازی منتشر کرده‌اند.

در بازی Prison Architect، بازیکنان باید با ساخت، طراحی و مدیریت هر بخش زندان، سعی کنند تا مایحتاج زندانیان و سلول‌ها را تامین کنند. مشخص کردن تعداد زندانبان‌‌ها و مدیریت صحیح زندان، بخشی از وظایفی است که باید انجام دهید و در صورت شکست در این امر با مشکلاتی مانند دعواهای خونین روبرو خواهید شد.

| |

نسخه موبایل Prison Architect برای اندروید و iOS منتشر می‌شود. بازی Prison Architect: Mobile در هنگام عرضه به صورت رایگان (free-to-play) و به همراه خریدهای درون برنامه‌ای شامل محتوای اضافه و حالت های گیم‌پلی خواهد بود. اخیرا پارادوکس اینتراکتیو و اینتروویژن سافتور اعلام کرده بودند که نسخه‌ی موبایل Prison Architect، محصول همکاری میان این دو استودیو است. شما می‌توانید برخی از سخنان مدیران این دو کمپانی را در سایت زومجی مطالعه کنید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده