// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰

تریلر جدید بازی Farpoint با محوریت مراحل ساخت کنترلر PS Aim

سونی با انتشار تریلری از بازی واقعیت مجازی Farpoint، مراحل توسعه کنترلر PS Aim را به نمایش می‌گذارد.

در میان اخبار بازی منتشر شده، بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی (Sony Interactive Entertainment) و استودیو ایمپالس گیر (Impulse Gear) تریلر جدیدی از بازی Farpoint منتشر کردند. ویدیو جدید مراحل ساخت کنترلر جدید واقعیت مجازی سونی یعنی PS Aim را نشان می‌دهد که به همراه بازی عرضه خواهد شد.

در ویدیو شاهد صحبت‌های سازندگان در مورد چگونگی تاسیس استودیو و آینده کاری آنها بودیم. سازندگان در صحبت‌های خود اعلام کردند که از همان نقطه اول هدف آنها توسعه بازی‌های واقعیت مجازی بوده است و تمرکز آنها بیشتر روی تیراندازی واقعیت مجازی است. بر این اساس سازندگان شروع به توسعه کنترل‌های جدید واقعیت مجازی کردند که بتوان از آن در سبک شوتر استفاده کرد و همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید، سازندگان توانستند پس از مدتی این کنترلر را توسعه دهند.

در خبر‌های دیگر، چندی پیش تریلر داستانی از بازی Farpoint منتشر شد که در همان موقع مراحل ساخت این بازی نیز به اتمام رسیده بود، در صورت تمایل می‌توانید تریلر آن را به همراه چکیده‌ای از داستان در زومجی تماشا و مطالعه کنید.

بازی Farpoint بزودی در تاریخ ۲۶ اردیبهشت ماه (۱۶ مه) به صورت انحصاری برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR منتشر می‌شود. باندل این بازی به همراه کنترلر PS Aim با قیمت ۷۹.۹۹ دلار عرضه می‌شود که کاربران می‌توانند بازی را به تنهایی با قیمت ۴۹.۹۹ دلار تهیه کنند.

در ادامه می‌توانید ویدیو جدید را تماشا کنید و نظرات خود را پیرامون کنترلر جدید با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده