// دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

تاریخ انتشار بازی Deemo: The Last Recital برای ویتا مشخص شد

تاریخ انتشار بازی ریتمیک Deemo: The Last Recital برای پلی‌استیشن ویتا مشخص و نسخه فیزیکی آن معرفی شد.

در جریان اخبار بازی، کمپانی پی‌ام استودیوز (PM Studios) اعلام کرد که بازی Deemo: The Last Recital در تاریخ ۲۶ اردیبهشت‌ماه (۱۶ مه) در آمریکای شمالی برای کنسول دستی سونی، یعنی پلی‌استیشن ویتا، منتشر می‌شود. همچنین سازندگان اعلام کردند که این بازی طی ماه آینده در اروپا نیز در دسترس قرار خواهد گرفت؛ البته به تاریخ دقیق انتشار آن اشاره‌ای نشده است.

سازندگان بازی همچنین با انتشار توییتی اعلام کردند که نسخه فیزیکی Deemo: The Last Recital هم در تاریخ ۱۹ خردادماه (۹ ژوئن) برای پلی‌استیشن ویتا عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید توییت سازندگان را مشاهده کنید:

با افتخار اعلام می‌کنیم که نسخه فیزیکی محدود بازی Deemo در تاریخ ۹ ژوئن برای پلی‌استیشن ویتا عرضه می‌شود.

deemo

اگر برای اولین بار است که نام Deemo به گوشتان می‌خورد، اینجا می‌توانید توضیحات کامل داستانی آن را به همراه ویژگی‌های این بازی مطالعه کنید که خلاصه آن به این صورت است:

Deemo نام یک موجود افسانه‌ای است که در قلعه‌ای زندگی می‌کند و پس از پیدا کردن دخترکی که گم شده است، تصمیم می‌گیرد که به او کمک کند تا راه برگشت به خانه خود را پیدا کند. در این راستا آنها درختی را که پیانو‌یی به آن متصل شده است، پیدا می‌کنند که با نواختن نت‌ها رشد می‌کند. این بازی موسیقی-محور بیش از ۱۰۰ اثر زیبا از آهنگسازان مختلف با سبک‌های متنوع را در خود جای داده است و کاربران می‌توانند ضمن لذت بردن از طراحی‌ هنری آن، داستان زیبا و حالت‌های مختلف این بازی را تجربه کنند.

این بازی ریتمیک هم‌اکنون برای آیفون و دستگاه‌های اندرویدی در دسترس است.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده