نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

رئیس استودیوی سازنده بازی های Halo این استودیو را ترک کرد

دن ایوب، رئیس 343 اینداستریز، از سمت خود در این استودیو کناره‌گیری کرد و به تیم Mixed Reality مایکروسافت پیوست.

از زمان ساخت بازی Halo: Reach در سال ۲۰۰۹، دن ایوب (Dan Ayoub) در استودیوی 343 اینداستریز حضور داشت و حال طبق آخرین اخبار بازی، ایوب استودیوی سازنده‌ی مجموعه بازی‌های Halo را ترک کرده و به تیم Mixed Reality مایکروسافت ملحق شده است.

دن ایوب علاوه بر جدایی از تیم سازنده‌ی سری Halo، از دنیای بازی‌ها نیز کناره‌گیری کرده است؛ اما همچنان برای تیم Mixed Reality مایکروسافت مشغول به کار است و روی توانمند‌سازی آموزش از طریق تکنولوژی کار می‌کند.

استودیوی 343 اینداستریز در بیانیه‌‌ای در این خصوص گفت:

با وجود اینکه ایوب در خانواده‌ی مایکروسافت خواهد بود و جای دوری نرفته است، اما خانواده‌ی 343 اینداستریز دلتنگ شوخ‌طبعی، خرد و تلاش‌های او خواهد شد. بازی Halo Wars 2 و بسته‌های الحاقی آتی آن در دستان قابل اعتماد تیم دن ایوب است و ما به زودی با بسته‌های الحاقی فوق‌العاده و سورپرایز‌های جدیدی باز می‌گردیم.  

در طول این سال‌ها، ایوب با ایجاد فرصت برای همکاری با استودیو‌ها و شرکایی شگفت‌انگیز از سراسر دنیا، کمک فراوانی به ما کرد و آنها نیز همچون ما دلتنگ او خواهند شد. به همین خاطر دن ایوب از ما خواست تا مراتب قدردانی او را به کلیه‌ی همکاران و طرفداران مجموعه‌ی محبوب Halo برسانیم.

پیش از پیوستن به مایکروسافت، ایوب به مدت چهار سال به عنوان تهیه‌کننده‌ی ارشد شرکت الکترونیک آرتز مشغول به کار بود و پس از آن به مدت دو سال در استودیوی Propaganda Games به‌عنوان کارگردان بازی فعالیت کرد. ایوب یک بازه‌ی یک ساله را هم به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی در شرکت یوبیسافت سپری کرده است.

بازی Halo Wars 2 در تاریخ ۳ اسفندماه سال گذشته (۲۱ ماه فوریه) برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان منتشر شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده