نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

تاریخ عرضه نسخه های کنسولی بازی Shadow Warrior 2

استودیو «فلایینگ وایلد هاگ» تاریخ عرضه نسخه‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 بازی Shadow Warrior 2 را اعلام کرد.

بازی Shadow Warrior 2 چندی پیش برای پی‌سی منتشر و از قضا استقبال خیلی خوبی هم از آن شد. سازندگان بازی در استودیو فلایینگ وایلد هاگ پیش از این هم اعلام کرده بودند که این بازی برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز منتشر خواهد شد و حال در جدیدترین اخبار بازی، اعلام شده که بازی قرار است در تاریخ ۱۹ مه (۲۹ اردیبهشت) برای این پلتفرم‌ها در دسترس قرار بگیرد.

Shadow Warrior 2 دنباله‌ای برای بازی Shadow Warrior است که در سال ۲۰۱۳ عرضه شد (و یک ریبوت از بازی‌ای با همین نام محصول ۱۹۹۷ بود). این بازی یک اثر اکشن اول-شخص است که در آن باید با استفاده از سلاح‌های سرد و گرم به نبرد با دشمنان مختلف مشغول شوید. بازی دارای صحنه‌های بسیار شلوغی است که هیجان فوق‌العاده‌ای در گیمر ایجاد می‌کنند.

بازی Shadow Warrior 2 در بررسی زومجی نمره خوب ۷.۵ را دریافت کرد. خلاصه‌ای از نقد این بازی به شرح زیر است:

Shadow Warrior 2 یک بازی امروزی است که در آن می‌توان روح بازی‌های اکشن کلاسیک را دید؛ بازی‌هایی چون Doom یا Duke Nukem که در آن‌ها گیم‌پلی حرف اول را می‌زد. با اینکه ساخته جدید استودیو فلایینگ وایلد هاگ مشکلاتی چون داستان و کاراکتر‌های ضعیف دارد، ولی در زمینه گیم‌پلی واقعا هیجان‌انگیز و لذت بخش است و می‌تواند به مدت ۷-۸ ساعت گیمر‌ها را سرگرم کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده