نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۲

الکترونیک آرتز بازی های بیشتری برای نینتندو سوییچ منتشر می‌کند

در جریان گزارش مالی الکترونیک آرتز، رییس این شرکت اشاره‌ای به برنامه‌های EA برای نینتندو سوییچ داشت.

الکترونیک آرتز یکی از کمپانی‌هایی است که حتی پیش از عرضه کنسول نینتندو سوییچ هم حمایتش از آن را اعلام کرده بود. حال در جدیدترین اخبار بازی و در جریان جلسه گزارش مالی این شرکت، اندرو ویلسون، رییس EA، توضیحاتی در مورد برنامه‌های این شرکت برای نینتندو سوییچ ارائه کرده است.

ویلسون اعلام کرد که EA حس خوبی در مورد نینتندو سوییچ داشته و از طرفی دیگر رابطه بسیار خوبی بین آن‌ها و نینتندو برقرار است. آن‌ها از اینکه کنسول سوییچ عرضه بسیار موفقی داشت و توانست یک پلتفرم کاملا جدید را معرفی کند، بسیار خوشحال هستند.

الکترونیک آرتز پیش از این تایید کرده که بازی فیفا 18 قرار است برای نینتندو سوییچ منتشر شود. اما ویلسون در صحبت‌های اخیرش اعلام کرد که این تنها بازی EA برای سوییچ نبوده و قرار است در آینده آثار دیگری نیز برای کنسول جدید نینتندو منتشر شوند.

ویلسون چندی پیش پیش‌بینی کرده بود که کنسول‌های نسل فعلی تا پایان سال ۲۰۱۷ در مجموع ۱۰۵ میلیون دستگاه فروش خواهند داشت و حال اعلام کرده که وی در این پیش‌بینی، نینتندو سوییچ را در نظر نگرفته است و میزان فروش این کنسول تا پایان ۲۰۱۷ نیز در نهایت به رقم پیش‌بینی‌شده اضافه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده