// دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۲

Paradox Interactive به عنوان ناشر بازی BattleTech انتخاب شد

کمپانی Paradox Interactive با انتشار تریلری از بازی نوبتی و ربات محور BattleTech اعلام کرد که ناشر این بازی خواهد بود.

امروز در جدیدترین اخبار بازی کمپانی پارادوکس اینتراکتیو (Paradox Interactive) اعلام کرد که مسئولیت انتشار بازی استراتژی نوبتی و ربات محور BattleTech را بر عهده گرفته است. بر این اساس کمپانی پارادوکس با همکاری تیم توسعه دهنده حاضر در استودیو هیر‌بریند اسکیمز (Hairbrained Schemes) این بازی را انتهای سال جاری میلادی برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر خواهند کرد.

بازی BattleTech توانست مراحل توسعه خود را از طریق کمپین جمع‌آوری بودجه کیک‌استارتر در سال ۲۰۱۶ میلادی آغاز کند و در همان زمان پارادوکس اینتراکتیو اعلام کرد که برای انتشار بازی BattleTech به هیربریند اسکیمز کمک خواهد کرد. ضمن اعلام این خبر تریلر جدیدی نیز از این بازی منتشر کردند.

بازی BattleTech از سال ۱۹۸۴ میلادی فعالیت خود را از بازی‌های رومیزی و ویدیویی شروع کرد و از بازی‌های معرف آن می‌توان به سری MechWarrior اشاره کرد. نسخه قبلی بازی BattleTech در سال ۱۹۹۴ برای سگا جنسیس عرضه شد. به گفته سازندگان نسخه جدید بازی BattleTech، اولین اثر تاکتیکی و نوبتی ربات محور در ۲۰ سال اخیر در بازی‌های رایانه‌های شخصی خواهد بود.

تیم توسعه دهنده این بازی یعنی هیر‌بریند اسکیمز، مسئولیت توسعه آخرین نسخه بازی Shadowrun را نیز بر عهده گرفته بود. سازندگان همچنین اعلام کردند که در نسخه جدید بازی BattleTech شاهد بخش تک نفره داستانی به همراه بخش رقابتی آنلاین خواهیم بود. بازی BattleTech برای عرضه در سال جاری میلادی برای رایانه‌های شخصی ویندوزی برنامه‌ریزی شده است.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید را به همراه تعدادی عکس مشاهده کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |

battletech

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده