نویسنده: کیان کاظمی
// شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۲

آپدیت 1.06 بازی Mass Effect: Andromeda منتشر شد

بایوور آپدیت 1.06 بازی Mass Effect: Andromeda را منتشر کرد که بخش‌های مختلفی از بازی را بهبود می‌بخشد.

طرفداران بازی Mass Effect: Andromeda با توجه به مشکلات نسبتا فروان عرضه اولیه بازی، بی‌صبرانه منتظر آپدیت جدید بازی بودند که به تازگی در دسترس تمامی پلتفرم‌های مقصد بازی قرار گرفت.

آپدیت 1.06 بازی Mass Effect: Andromeda در بخش‌های مختلف بازی تغییراتی ایجاد می‌کند، اما جزئیات آپدیت که توسط بایوور منتشر شده اطلاعات دقیقی در مورد تمامی این تغییرات را به اشتراک نگذاشته است. برای مثال، بایوور گفته است سکانس‌های سینمایی بازی بهبودهای مختلفی به خصوص در ساعات ابتدایی بازی داشته‌اند.

از دیگر تغییرات این آپدیت می‌توان به عدم محو شدن گزینه‌های گفتگو هنگامی که قرار است دیالوگ جدیدی گفته شود، افزودن محدودیت سطح برای زره سینه و بهبود کارایی و عملکرد بازی اشاره کرد. در میان باگ‌های برطرف شده هم می‌توان به رفع باگی اشاره کرد که SAM به اشتباه می‌گفت که رایدر ایمیل جدیدی دریافت کرده است.

بازیکنانی که نسخه لوکس یا سوپر لوکس بازی آندرومدا را خریداری کرده باشند نیز یکسری امکانات جدید با این آپدیت دریافت می‌کنند: دو اسکین جدید برای نومد، یک لباس معمولی مسیریاب و یک بسته انحصاری برای بخش چندنفره که احتمال گرفتن یک آیتم ultra-rare را افزایش می‌دهد.

بایوور در آپدیت جدید Mass Effect: Andromeda دستی به بخش چندنفره بازی هم کشیده و در این مورد می‌گوید:

قدرت‌ها و سلاح‌ها به خصوص پاور کامبوها و اسلحه‌های اتوماتیک دستی در درجات سختی بالا عملکرد مناسبی نداشتند و در نتیجه بازیکنان شدیدا به استفاده از سلاح تک‌تیرانداز Vanquisher و حملات از راه نزدیک متکی شده‌اند.

ما دریافتیم که سطح آسیب کنونی در درجات سختی طلایی و نقره‌ای بسیار کند هستند و برای اصلاح این مشکل، ما بهبود تعادل بخش چندنفره بازی را آغاز کرده‌ایم. تغییرات امروز اولین قدم این پروسه خواهند بود.

در میان بهبودهای لحاظ شده در این بخش افزایش آسیب پایه قدرت‌ها و برخی سلاح‌ها را داریم که از این پس عملکرد موثرتری خواهند داشت. در این میان شاتگان‌ها آسیب بیشتری وارد خواهند کرد و هنگامی که پناه نگرفته باشید، دقت بیشتری خواهند داشت. در ضمن از قدرت سلاح Vanquisher هم کاسته شده تا با دیگر سلاح‌ها قابل قیاس باشد، چرا که کارایی آن به خصوص در درجه سختی طلایی بسیار موثر بوده است.

می‌توانید فهرست کامل جزئیات این آپدیت را از اینجا و فهرست تغییرات بخش چندنفره را از اینجا مطالعه کنید.

آپدیت قبلی بازی که ماه گذشته منتشر شده بود، در کنار رفع برخی مشکلات، بهبودهای نسبتا خوبی در چهره شخصیت‌ها ایجاد کرد.

در کنفرانس اخیر الکترونیک آرتز با سرمایه‌دارانش، EA نسبت به عملکرد متوسط آندرومدا واکنش نشان داده و اخیرا هم با ایجاد تغییراتی در بایوور مونترال، آینده سری Mass Effect را هاله‌ای از ابهام قرار داده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده