// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۶

معرفی بازی موبایل NASCAR Heat Mobile

بازی موبایل Nascar Heat Mobile تجربه‌ی خوبی در زمینه بازی‌های شبیه‌ساز رانندگی در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

وقتی پای بازی‌های اتومبیل‌رانی برای پلتفرم موبایل به وسط می‌آید، اکثر مخاطبان آن را طرفداران بازی‌های موبایل Asphalt تشکیل می‌دهند. البته این دید از نظر من مشکلی ندارد؛ زیرا آن قدر بازی‌های ریسینگ بی‌کیفیت در انواع مختلف ساخته شده است که مخاطبان سعی می‌کنند بیشتر سمت بازی‌های موبایل شناخته‌شده بروند. در این میان اگر علاقه‌مند به بازی‌های ریسینگ داخل پیست هستید، پیشنهاد ما بازی موبایل Nascar Heat Mobile است؛ بازی‌ای در سبک شبیه‌ساز رانندگی (البته نه به اندازه شبیه‌سازهای روی کنسول و رایانه‌های شخصی) که جدای از مسابقات، یک سری المان‌های نقش‌آفرینی هم در اختیار شما قرار می‌دهد. 

معرفی بازی موبایل Nascar Heat Mobile

در همان ابتدا یک بخش تمرینی در اختیار شما قرار داده می‌شود و پس از انتخاب کردن نحوه بازی کردن (استفاده از سنسور حرکتی گوشی موبایل یا لمس صفحه‌نمایش برای کنترل اتومبیل) وارد بازی می‌شوید. از نظر گیم‌پلی و راحتی کاربر در امر بازی کردن، بازی اندروید و آیفون NASCAR Heat Mobile از رابط کاربری بسیار خوبی برخوردار است و در طول بازی کردن به هیچ‌وجه احساس خستگی نمی‌کنید. در اینجا، همانند سایر بازی‌های این سبک، یک گاراژ در اختیار دارید که اتومبیل‌های خود را می‌توانید در آن قرار دهید یا اتومبیل‌های مورد نظر را شخصی سازی کنید. قطعا یکی از مواردی که در این بازی از اهمیت بالایی برخوردار است، شخصی‌سازی اتومبیل‌ها است.

دانلود بازی موبایل Nascar Heat Mobile

هوش مصنوعی حریف‌های شما در بازی به شکلی طراحی شده است که قطعا شخصی‌سازی اتومبیل شدیدا به کمک شما می‌آید؛ زیرا اگر اتومبیل شما از نظر قدرت کمی کمتر از رقیبان باشد، آن‌ها به راحتی می‌توانند شما را پشت سر بگذارند و مانع از برنده شدن‌تان شوند. قاعده کلی بازی این است که تمامی مسابقاتی که برای شما در نظر گرفته شده است برنده شوید و خود را به تبدیل به بهترین راننده کنید. از این‌رو نقشه بازی که شامل مسابقات مختلف در نقاط و پیست‌های مختلف است، نیازمند دریافت ستاره‌هایی است که در هر مرحله به‌دست می‌آورید. هر مسابقه یک سری چالش مخصوص به خود را دارا است که با انجام تمامی آن‌ها می‌توانید ستاره‌های خود را اضافه و مسابقات بعدی را آزاد کنید. در پایان با انجام تمام مراحل و پشت سر گذاشتن رقبا به عنوان بهترین راننده انتخاب خواهید شد.

جدای از این موارد، شما دارای یک پایگاه شخصی هستید که با پیشرفت در بازی، می‌توانید در آن به ساخت و ساز بخش‌های مختلفی مشغول شوید. برای مثال، اولین بخشی که در اختیار می‌گیرید، گاراژ اتومبیل است که در داخل آن می‌توانید اتومبیل‌های خود را نگهداری کنید. در بخش گرافیکی و طراحی‌ها، بازی نسبت به حجمی که در اختیار دارد، آن‌چنان محیط‌های باکیفیتی را در اختیارتان قرار نمی‌دهد؛ ولی با این حال، آن‌ها در نوع خود خوب کار شده‌اند. تنها مشکل بازی موبایل Nascar Heat Mobile این است که برای اجرای آن، گوشی موبایل شما باید از سخت‌افزار خوبی برخوردار باشد و حداقل اندروید 5 را در اختیار داشته باشید.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

در آخر، بازی آیفون و اندروید Nascar Heat Mobile می‌تواند در کنار بازی‌های آرکید ریسینگ مثل Asphalt، تجربه‌ای متفاوت و هیجان‌انگیز از سبک شبیه‌ساز را روی گوشی موبایل‌تان برای شما به ارمغان بیاورد.

دانلود بازی موبایل Nascar Heat Mobile


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده