نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۹

نسخه نهایی PES 2017 به زودی برای اندروید و iOS منتشر می‌شود

بازی شبیه ساز فوتبال PES 2017 طی ماه جاری میلادی رسما برای اندروید و آیفون منتشر خواهد شد.

چند سالی است که طرفداران بازی‌های موبایل فوتبالی، روی گوشی‌هایشان بازی کاملی را تجربه نکرده‌اند و نسخه‌های موبایل اخیر سری فیفا هم بیش‌تر روی جمع کردن کارت‌های مختلف و تجربه محدودی از فوتبال واقعی متمرکز شده‌اند. با این حال، کمپانی کونامی از چند وقت پیش بازی موبایل PES 2017 را به صورت محدود در یک سری از کشور‌ها منتشر کرده و حال در جدیدترین اخبار بازی موبایل اعلام شده که نسخه نهایی این بازی طی ماه جاری میلادی به صورت عمومی در سراسر جهان برای اندروید و آیفون منتشر خواهد شد.

البته کونامی هنوز تاریخ دقیق انتشار این بازی را اعلام نکرده و فقط از در دسترس قرار گرفتن آن طی ماه جاری میلادی، خبر داده است. این شرکت همچنین اعلام کرده که PES 2017 یک بازی رایگان (Free to Play) خواهد بود؛ پس می‌توان انتظار داشت که شاهد پرداخت‌های درون برنامه‌ای در بازی باشیم.

نسخه موبایل PES 2017 شامل بخش‌ها و حالت‌های مختلفی است که از جمله آن‌ها می‌توان به رقابت‌های دوستانه آفلاین و آنلاین یا انواع و اقسام تورنمنت‌ها و بخش‌های آموزشی اشاره کرد. از طرفی دیگر، این بازی دقیقا با همان موتور فاکسی ساخته شده که برای نسخه‌های پی‌سی و کنسولی این سری نیز استفاده می‌شود و این موتور برای پشتیبانی از دستگاه‌های موبایل، دست‌خوش تغییراتی شده است. به‌علاوه کونامی اعلام کرده که کنترل‌های بازی هم کاملا برای گوشی‌های موبایل بهینه شده‌اند تا شاهد تجربه روانی از این اثر باشیم.

به هر حال باید منتظر ماند و دید که بازی موبایل PES 2017 در نهایت چه کیفیتی خواهد داشت. نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده