نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

شایعه: تصویر جدیدی از بازی Red Dead Redemption 2 فاش شد

تصویر جدیدی در سطح اینترنت منتشر شده که هواداران، آن را به بازی Red Dead Redemption 2 مرتبط می‌دانند.

زمان زیادی به شروع نمایشگاه E3 2017 باقی نمانده است و با نزدیک شدن به این رویداد، هر چند وقت یک‌بار شاهد فاش شدن تصاویر و اطلاعات مربوط به بازی‌های مورد انتظار هستیم. حال و بر طبق آخرین اخبار بازی، تصویری با حال و هوای مجموعه‌ی Red Dead Redemption به بیرون درز کرده است که هواداران، آن را به نسخه‌ی دوم بازی مرتبط می‌دانند.

بازی Red Dead Redemption 2 یکی از بازی‌های مورد انتظار سال جاری است که کمپانی راک استار پس از معرفی و انتشار نخستین تریلر آن سکوت اختیار کرده است. روند معرفی و تبلیغات این بازی درست همانند روند معرفی بازی Grand Theft Auto V است و شاهد سکوت مطلق راک‌استار در این برهه‌ی زمانی هستیم. با توجه به زمان عرضه‌ی بازی به نظر می‌رسد که سکوت راک‌استار به زودی شکسته شود و نظاره‌گر اطلاعات جدیدی از بازی باشیم.

به تازگی شاهد انتشار تصویری هستیم که بسیاری آن را به بازی Red Dead Redemption 2 مرتبط می‌دانند. طرفداران این مجموعه‌ی محبوب نیز بیکار نبوده و با بررسی دقیق جزئیات تصویر مذکور، نظرات خود را در خصوص ساختگی یا حقیقی بودن آن بیان کرده‌اند.

Red Dead Redemption 2

به اعتقاد کسانی که تصویر انتشار یافته را ساختگی می‌دانند، فردی که در بخش جلو و مرکزی این تصویر قرار گرفته به چیزی تکیه نداده است و سایه‌ای هم برای فردی که در وسط تصویر در حال قدم زدن است، مشاهده نمی‌شود. از سوی دیگر، شاهد یک کلیسا در عکس هستیم که به‌دلیل تار بودن آن احتمال داده می‌شود که به‌وسیله‌ی یکی از نرم‌افزار‌های ویرایشگر تصویر ساخته شده باشد.

افرادی که اعتقاد به حقیقی بودن تصویر دارند به شباهت بین برخی از انیمیشن‌های موجود در تصویر فوق با تریلر نخست بازی اشاره می‌کنند که از میان این انیمیشن‌ها می‌توان به طرز ایستادن شخص موجود در وسط تصویر و همچنین طراحی اسب اشاره کرد.

تا زمان انتشار اطلاعات جدید از سوی راک‌استار می‌بایست تصویر جدید انتشار یافته را ساختگی دانست. نظر شما در خصوص ساختگی یا حقیقی بودن آن چیست؟ نظر خود را با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده