نویسنده: بخش تبلیغات
// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵

فروش اقساطی سامسونگ گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در سراسر ایران

فروش اقساطی سامسونگ گلکسی s8 در سراسر ایران. تمامی کالاهای دیجیتال را می‌توانید آنلاین به صورت اقساطی خرید کنید.

از اردیبهشت ماه امسال شاهد حضور پرچمدار گوشی‌های سامسونگ یعنی s8 و برادر بزرگترش s8 پلاس در کشور عزیزمان هستیم ولی بدلیل قیمت بالای  این مدل‌ها بسیاری از دوستداران تکنولوژی از داشتن این دو مدل محروم هستند. فروشگاه اقساطی آرسام که چند سال است بر روی فروش اقساطی به صورت آنلاین و تخصصی تمرکز دارد آماده فروش اقساطی این کالا به هموطنان گرامی است. همچنین این مجموعه کلیه محصولات سایر برندهای موبایل مانند آیفون، هوواوی، بلک‌بری، ال‌جی و اچ‌تی‌سی را به صورت اقساطی بفروش می‌رساند. 

از دیگر محصولاتی که این فروشگاه آنلاین بصورت اقساطی ارایه می‌دهد می‌توان به نوت‌بوک، تبلت، کنسول‌های بازی، پرینتر تلویزیون، لوازم جانبی و غیره اشاره کرد. یکی از قابلیت‌های جالبی که این مجموعه در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد ثبت سفارش کالاهایی‌ است که در سایت موجود نیست ولی در بازار موجود هست. کاربران می‌توانند در صورت عدم وجود کالا در سایت با داشتن قیمت بازار، این کالا را در سیستم ثبت سفارش کنند و بعد از پردازش‌های لازم تحویل بگیرند. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت، کالاهای ناموجود را ثبت کنید.

آرسام برای هریک از کالاهای خود محاسبه‌گری در نظر گرفته که مشتری می‌تواند شرایط دلخواه خود را ثبت کند. این محاسبه‌گر که در سمت چپ هر کالا قراردارد با مشخص شدن پیش پرداخت و تعداد قسط از طرف مشتری، مبلغ هر چک را مشخص می‌کند. از قابلیت‌های جالب این سیستم تعیین فواصل بین چک‌ها است که مشتری با توجه به سفارش خود می‌تواند از یک تا سه ماه فاصله بین هر دو چک ایجاد کند.

به عبارتی می‌توان گفت که کاربران شرایط اقساط خود را تعیین می‌کنند و مجموعه آرسام در صورتی که اطلاعات مشتری مشکلی با قوانین و ضوابط این مجموعه نداشته باشد کالا را تحویل می‌دهد.

آرسام رپورتاژ

شرایط خرید اقساطی عبارت است از داشتن حساب جاری همراه با دسته چک که از افتتاح آن حداقل ۲ سال گذشته باشد.

در سال‌های گذشته فقط هموطنان ساکن استان‌های تهران و اصفهان می‌توانستند از شرایط خرید اقساطی برخوردار شوند ولی از شروع سال ۹۶ این مجموعه آماده ارایه خدمات فروش اقساطی در سراسر ایران است و هموطنان ساکن سایر استان‌ها می‌بایست مراحل خرید اقساطی را به صورت آنلاین انجام دهند و کالای خود را از طریق پست تحویل بگیرند.

آرسام رپورتاژ

البته مجموعه آرسام جهت رفاه حال مشتریان در دیگر استان‌ها اعطای نمایندگی می‌کند که این هموطنان بتوانند در آینده‌ای نزدیک کالا را در استان خود از نمایندگان آرسام تحویل بگیرند و همکارانی که مایل به اخد نمایندگی هستند می‌توانند جهت هماهنگی با مجموعه آرسام تماس حاصل نمایند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت آرسام مراجعه نمایید.

آرسام رپورتاژ

بزودی در سایت آرسام می‌توانید شاهد فروش اقساطی دوربین‌های دیجیتال باشید.

پایان رپورتاژ آگهی /.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی