// دوشنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Rusty Lake

بازی موبایل Rusty Lake جزء آن دسته از بازی های موبایل است که تجربه ای متفاوت و جذابی را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد.

اگر نام استودیو راستی لیک، سازنده این بازی را شنیده باشید امکان ندارد به سراغ بازی‌های موبایلی مثل Cube Escape نرفته باشید. حال نسخه‌ای دیگر از مجموعه بازی موبایل Rusty Lake منتشر شده که شدیدا فضا و اتمسفر خاصی را در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر جزء آن دسته از مخاطبین بازی‌های موبایل هستید که دوست دارند بازی‌هایی ساده و فکری را تجربه کنند، حتما بازی موبایل Rusty Lake را پیشنهاد می‌کنم. بازی که شما را در نقش یک صاحب هتل در یک دریاچه قرار داده است و می‌بایست معماها و خواسته‌های مشتریان را برآورده کنید تا خط داستانی بازی پیش برود. داستان از این قرار است که یک روز پنج مهمان (داستان بازی حول شخصیت های حیوان می‌چرخد) وارد هتل Rusty Lake می‌شوند تا به مدت یک هفته در آنجا اقامت داشته باشند. حال شما می‌بایست هر بار به سراغ آن‌ها رفته و خواسته‌هایشان را برآورده کنید. البته انجام این کارها اصلا ساده نیست.  

بازی موبایل Rusty Lake

برای مثال یکی از مهمان‌ها برای صبحانه نیاز به گوشت آهو دارد. شما ابتدا بدون اینکه اتاق وی را ترک کنید، می‌بایست گوشت آهو را تهیه و چرخ کرده و در اختیار این مهمان قرار بدهید. در هر بخش بازی که شما با یک چالش مواجه می‌شوید یک سری المان در محیط قرار داده شده است که به واسطه‌ی آن‌ها باید این چالش‌ها را انجام دهید. جدا از آن، مورد دیگری که باعث جذابیت بازی اندروید و آیفون Rusty Lake شده است، دیالوگ محور بودن بازی است. شخصیت‌های بازی آن چنان دیالوگ‌های خاصی در اختیار ندارند ولی بعضی وقت‌ها از سلیقه و نیازهای خود می‌گویند که شما باید آن‌ها را خوب به یاد سپرده و انجام‌شان دهید تا از شما راضی باشند.

بازی موبایل Rusty Lake

نحوه بازی کردن هم از این قرار است که دوربین بازی در یک حالت اول شخص قرار دارد و شما اصلا نمی‌توانید در  محیط بازی حرکت کنید. بلکه محیط‌ها در قالب یک سری اسلاید عکس که حالت متحرک هستند قرار داشته و شما با ضربه زدن به سمت چپ تصویر می‌توانید اسلایدها را تغییر داده و از کارهایی که باید انجام دهید، اطلاعات کسب کنید. در نهایت تمامی این کارها سبب می‌شوند تا معمای بخش مورد نظر را حل کنید. حال نکته جالبی که در این میان وجود دارد، وقتی به منوی بازی می‌روید، گزینه‌ای به نام راهنما را مشاهده می‌کنید که با وارد شدن به آن، وارد سایت بازی شده و می‌توانید از راهنمای قدم به قدم بازی استفاده کنید. اگر حوصله فکر کردن یا وقت گذاشتن روی معماهای بازی را ندارید، اصلا به سمت این بازی نروید.

هرچقدر که در داستان بازی پیش‌ می‌روید، معماهای بازی سخت‌تر می‌شوند؛ پس لازمه‌ی موفقیت در آن‌ها این است که شدیدا حواس خود را جمع کرده و وقت خود را به پای معماهای بازی بگذارید. در همان ابتدا شما با هیچ ایده اولیه و نحوه انجام بازی، در دنیای بازی موبایل Rusty Lake رها می‌شوید و تا بخواهید به نحوه بازی کردن عادت کنید، کمی طول می‌کشد ولی وقتی فوت و فن بازی را یاد گرفتید، به هیچ‌وجه گذر زمان را حس نخواهید کرد.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید

در آخر بازی موبایل Rusty Lake تجربه‌ای متفاوت در زمینه بازی‌های موبایل را در اختیار شما قرار می‌دهد. تجربه‌‌ای هم از نظر گیم‌پلی و هم از نظر اتمسفر که نظیر آن را در کمتر بازی موبایلی مشاهده کرده‌ایم. اگر به دنبال موردی تازه و جذاب هستید، بازی اندروید و آیفون Rusty Lake را تجربه کنید.

دانلود بازی موبایل Rusty Lake


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده