نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

چین در حال ساخت فیلم لایو اکشن Contra است

کمپانی چینی فیلم و سریال استارلیت پکن با انتشار تیزری کوتاه از ساخت فیلم لایو اکشن کنترا (Contra) خبر داد.

در سال ۲۰۱۲، هالیوود فیلم Battleship (نبردناو) را که اقتباسی از بازی محبوبی به همین نام بود، منتشر کرد. بودجه ساخت این فیلم  حدود ۲۰۰ میلیون دلار بوده است، اما علاوه بر نقدهای بسیار ضعیف، این فیلم در گیشه نیز شکست تجاری خورد. فیلم Battleship تنها موفق شد ۳۰۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. حال به نظر می‌رسد علاقه به ساخت فیلم براساس بازی‌های قدیمی به چین نیز سرایت کرده است. کمپانی چینی استارلیت در نظر دارد اقتباسی براساس یک بازی قدیمی دیگر را تولید و منتشر کرد. این کمپانی با انتشار تیزری کوتاه از ساخت فیلم Contra خبر داد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

برای دانلود ویدیو از آپارات اقدام کنید

طبق خلاصه داستانی منتشر شده از فیلم Contra:

در سال ۱۹۸۸، یک شهاب سنگ بزرگ در یک منطقه غیر مسکونی در جنوب دریای چین سقوط می‌کند. چن کیانگ و لی جیانگ برای بررسی این شهاب سنگ به این منطقه سفر می‌کنند، اما اثری از این شهاب سنگ در این محل نبود. ۲۹ سال بعد، چن کیانگ دو کماندو به نام‌ها لنس و بیل را به یک ماموریت جنگی و بسیار خطرناک برای خنثی کردن و شکست دادن سازمان فالکون قرمز می‌فرستد، اما آن‌ها با دشمنانی متفاوت و عجیب و غریب در این راه روبرو می‌شوند.

فیلم کنترا مراحل پیش تولید خود را سپری می‌کند و بزودی تولید و فیلمبرداری این فیلم آغاز خواهد شد. بازی کنترا محبوبیت زیادی در کشور چین دارد و به همین منظور این کمپانی در نظر گرفته است که فیلمی لایو اکشن براساس این بازی تولید و منتشر کند. طبق گفته این کمپانی چینی، فیلم Contra قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده