نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

تاریخ انتشار بازی ترسناک The Town of Light مشخص شد

تاریخ انتشار نسخه کنسولی بازی The Town of Light که بازی ترسناک یک استودیو ایتالیایی است، مشخص شد.

امروز استودیو ایتالیایی LKA و کمپانی Wired Productions اعلام کردند که بازی ترسناک اول شخص The Town of Light که با محوریت عناصر ماجرایی و روانشناسی ساخته شده است، در تاریخ ۶ ژوئن (۱۶ خرداد) به صورت دیجیتالی و فیزیکی برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. مسئولیت انتشار نسخه فیزیکی بازی برعهده کمپانی THQ Nordic است.

در صورتی که اخبار بازی را دنبال کرده باشید، در جریان هستید که بازی The Town of Light سال گذشته برای رایانه‌های شخصی عرضه شده است، بنابراین چرا مجددا قرار است برای این پلتفرم عرضه شود؟ سازندگان می‌گویند که نسخه جدید در واقع نسخه پیشرفته بازی اولیه است و معماها، محتوایی برای روایت بهتر داستان، صداگذاری مجدد دیالوگ‌ها، عناصر تعاملی بیشتر و بهبود عظیم گرافیک و رابط کاربری را شامل شده که قرار است تجربه پرداخت شده و همه‌جانبه بهتری را به واسطه عرضه اولیه برای کنسول‌ها و عرضه پیشرفته برای رایانه‌های شخصی ارایه دهد. در ضمن این بازی ترسناک از پلی‌استیشن 4 پرو هم پشتیبانی می‌کند.

وقایع بازی The Town of Light که از حوادث واقعی الهام گرفته شده‌اند در منطقه توسکانی کشور ایتالیا و در تیمارستان روانپزشکی ولترا در جریان هستند. یک تیمارستان که از سال ۱۹۷۸ و به دلیل شیوه‌های درمانی بسیار بی‌رحمانه‌اش تعطیل شد. از اعمال ظالمانه به وقوع پیوسته در این تیمارستان می‌توان به الکتروشوک درمانی روی بیماران و افرادی که با جلیقه مخصوص بیماران روانی روی تخت‌های خود بسته شده بودند، اشاره کرد. در ادامه مرور کوتاهی بر بازی The Town of Light خواهیم داشت:

۱۲ مارس ۱۹۳۸. رنه (Renée) شانزده ساله زندانی شده و از همه چیز محروم شده است. تنها اشتباه او ندانستن مکانش در این جهان است. پلیس از او به عنوان خطری برای خودش و دیگران و موجب رسوایی عمومی یاد کرده است. تنها ترسی که در این بازی پیدا می‌کنید حقیقت است: یک ضربه به اعصابتان که از هر موجودیت ماورا طبیعی شدیدتر خواهد بود.

بازی The Town of Light یک بازی ترسناک با محوریت عناصر ماجراجویی و روانشناسی است که از زاویه دید اول شخص روایت می‌شود. داستان بازی در نیمه اول قرن بیستم در ایتالیا و در مکانی رخ می‌دهد که واقعا وجود دارد و به دقت بازسازی شده است. با کاوش و تعامل با محیط، تاریخ را از دیدگاه سردرگم شخصیت اصلی مشاهده می‌کنید و بر پایه تصمیمات شما، داستان بازی به روش‌های مختلفی بسط پیدا می‌کنید.

بازی The Town of Light به قیمت ۱۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، در صورتی که نسخه رایانه‌های شخصی را داشته باشید، نسخه جدید را به رایگان دریافت خواهید کرد.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده