// یکشنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Blocky Roads

بازی Blocky Roads اثری در سبک ماشین سواری است که تفاوت‌های جزئی و دل‌نشینی نسبت به بازی‌های مشابه خود دارد.

استودیو داگ‌بایت گیمز (Dogbyte Games) پس از انتشار نسخه‌های مختلف و ادامه‌های متعدد برای بازی Offroad Legends، بالاخره یک بازی کاملا جدید پایه‌ریزی کرد که البته اگرچه نام متفاوتی دارد، اما گیم‌پلی آن نسبت به بازی‌های قبلی این استودیو بی‌شباهت نیست. بازی Blocky Roads در اولین نگاه، شما را به یاد اثر ماندگار Minecraft می‌اندازد و چهره شخصیت بازی شباهت بسیاری به شخصیت‌های Minecraft دارد. به طور کلی گرافیک بازی همان گرافیک مکعبی معروف در بازی ماینکرفت است. البته این بار یک داستان کوتاهی هم روایت می‌شود تا در کنار پیشرفت در روند بازی، اتفاقاتی نیز مرتبط با داستان بازی رخ دهد.

Blocky Roads

گیم‌پلی بازی حول حفظ تعادل خودرو و پیمودن مسیری پر از پستی و بلندی است که در این میان، تمام شدن گاه و بیگاه بنزین هم مشکل آفرین می‌شود. اگر بازی تحسین شده Hill Climb Racing را تجربه کرده باشید، احتمالا بازی Blocky Roads تازگی خاصی برای شما نخواهد داشت. البته داگ‌بایت گیمز سعی کرده است با قرار دادن المان‌هایی نظیر پل‌های متحرک، پرتگاه‌ها و همچنین گرافیک ۲.۵ بعدی تنوعی به بازی بدهد. یکی از ویژگی‌های خوب بازی این است که برای باز کردن هر مرحله باید پول پرداخت کنید و همین باعث می‌شود تا مراحل قبلی را دائما تکرار کنید و به دنبال شکستن رکوردهای زمانی خودتان باشید.

Blocky Roads

با بدست آوردن پول علاوه بر اینکه می‌توانید خودروی جدیدی بخرید یا خودرو قبلی خود را تقویت کنید، می‌توانید یک نوع شاسی خودرو هم بخرید و سپس به کمک مکعب‌های کوچک، بدنه و رویه دلخواه خودتان را بسازید. یعنی همان گیم‌پلی بازی Minecraft که بخش کوچکی از آن در این اثر در اختیار شما قرار می‌گیرد. با اینکه می‌توان این عمل را کار خلاقانه‌ای از سوی سازندگان دانست، اما با توجه به اندازه کوچک مکعب‌ها خیلی سخت است که تمام آن‌ها را دقیقا در جای موردنظر قرار دهید و چیزی را که در ذهن دارید، خلق کنید. خوشبختانه سازندگان قابلیت Undo را تعبیه کرده‌اند که به شدت کارآمد است. علاوه بر این، امکان شخصی‌سازی کاراکتر بازی هم وجود دارد که البته به گستردگی بخش مربوط به خودرو نیست.

اما بگذارید کمی هم در مورد آن داستان کوتاه یا شاید بهتر است بگویم خیلی کوتاه، توضیح دهم. در ابتدای بازی چند تصویر کنار هم چیده می‌شوند که نشان می‌دهد گردباد بزرگی خانه و دارایی‌های کاراکتر ما را درهم می‌کوبد و تنها چیزی که برایش می‌ماند یک ماشین است. حال، شما هر بار که یکی از مراحل بازی را با موفقیت به پایان می‌رسانید، امکانات و تجهیزات جدید به مزرعه شما اضافه می‌شود. از گل و گیاه و حیوانات خانگی گرفته تا سیلو و حصار برای مزرعه.

Blocky Roads

بازی Blocky Roads می‌تواند برای طرفداران سبک اتومبیل رانی، به ویژه از نوع چالش برانگیزش گزینه خوبی باشد. سازندگان سعی کرده‌اند که با برخی ویژگی‌های جدید، تجربه متفاوتی به کاربر ارائه دهند. هر چند که چندان هم در این امر موفق نبوده‌اند؛ اما حداقل ارزش این را دارد که یکبار هم که شده این بازی را تجربه کنید؛ زیرا برای مدتی می‌تواند شما را سرگرم کند.

دانلود بازی Blocky Roads

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده