// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

گزارش عملکرد مالی باندای نامکو در سال مالی ۲۰۱۶

کمپانی باندای نامکو گزارش گزارش عملکرد خود در سال مالی ۲۰۱۶ را منتشر کرد.

کمپانی باندای نامکو در سال ۲۰۰۵ و به‌واسطه ادغام دو کمپانی نامکو و باندای تاسیس شد و با انتشار بازی‌های ویدیویی متعدد در بازار‌های جهانی توانست جایگاه خود را در بین بر‌ترین کمپانی فعال در حوزه بازی‌های ویدیویی تثبیت کند. حال طبق جدید‌ترین گزارش فروش، این کمپانی گزارش عملکرد مالی خود در بازه زمانی یک آوریل ۲۰۱۶ تا ۳۱ مارس ۲۰۱۷ (۱۳ فروردین ۱۳۹۵ تا ۱۱ فروردین ۱۳۹۶) را منتشر کرد.

در ابتدا کمپانی Bandai Namco اعلام کرده که فروش خالص این کمپانی در سال مالی ۲۰۱۶ برابر با ۶۲۰٫۰۶۱ میلیارد ین بوده است که این رقم در مقایسه با سال مالی ۲۰۱۵ به میزان ۷٫۷ درصد افزایش یافته است. همچنین سود عملیاتی و در‌آمد دوره‌ای کمپانی مذکور ۶۳٫۲۳۸ میلیارد ین و ۶۳٫۲۹۰ میلیارد ین گزارش شده که به تر‌تیب در مقایسه با سال گذشته ۲۷٫۴ درصد و ۲۴٫۷ درصد رشد داشته‌اند.

گزارش مالی باندای نامکو / Bandai Namco

در ادامه در‌آمد بخش‌های اصلی کمپانی باندای نامکو اعلام شده که بخش محتوا‌های تحت شبکه با ۱۵۸٫۶ میلیارد ین در صدر قرار داشته و پس از آن بخش‌های بازی‌های ویدیویی، دستگاه‌های آرکید و امکانات تفریحی به تر‌تیب با ۸۶٫۶ میلیارد ین، ۶۲٫۲ میلیارد ین و ۶۰٫۹ میلیارد ین قرار دارند. همچنین این کمپانی چشم‌اندازه سال مالی ۲۰۱۸ را اعلام کرده است که در زیر قابل مشاهده است:

گزارش مالی باندای نامکو / Bandai Namco

با استناد به گزارش تکمیلی بخش بازی‌های ویدیویی، کمپانی باندای نامکو در سال مالی ۲۰۱۶ تعداد ۴٫۰۷۷ میلیون نسخه از بازی‌های خود را در کشور ژاپن به خرده‌فروشی‌ها ارسال کرده است. این رقم در دو منطقه آمریکا و ارو‌پا به ‌ترتیب ۱۰٫۵۱۶ میلیون نسخه و ۱۰٫۹۳۳ میلیون نسخه بوده است. در مجموع این کمپانی ۲۵٫۵۲۶ میلیون نسخه از ۶۵ بازی خود را به خرده‌فروشی‌های سرا‌سر جهان فرستاده است. کمپانی باندای نامکو پیش‌بینی می‌کند که علی‌رغم ثابت ماندن تعداد بازی‌ها در سال مالی ۲۰۱۷، تعداد نسخه‌های ارسال‌های شده به خرده‌فروشی‌ها کاهش پیدا کرده و به رقم ۲۴٫۴ میلیون نسخه خلاصه شود.

گزارش مالی باندای نامکو / Bandai Namco


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده