// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۱

تریلر جدید بازی MXGP3 با محوریت بخش شخصی‌ سازی

استودیو Milestone Entertainment با انتشار تریلری جدید از بازی موتورسواری MXGP3 بخش شخصی‌سازی این بازی را به نمایش می‌گذارد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو مایل استون (Milestone Entertainment) تریلر جدیدی از بازی MXGP3 را که در سبک موتور‌سواری در دست ساخت است، منتشر کرد.

در تریلر منتشر شده می‌توانیم نگاه نزدیکی به برند‌های اختصاصی این بازی بیندازیم. این ویدیو بخش شخصی‌سازی بازی را هم به نمایش می‌گذارد که گویا می‌توان روی موتورسوار و موتور تغییراتی ایجاد و آنها را به‌طور دقیق شخصی‌سازی کرد. این بخش بازی به شکلی طراحی شده است که شما می‌توانید کوچکترین جزئیات موتور خود را، از دستگیره تا دیسک‌ چرخ‌ها، شخصی‌سازی کنید.

اگر برای اولین بار است که نام بازی MXGP3 به گوشتان می‌خورد، در ادامه می‌توانید توضیحات سازندگان را پیرامون ویژگی‌های این بازی مطالعه کنید:

بازی MXGP3 یک بازی شبیه‌سازی موتور‌سواری آفرود است که می‌تواند بهترین تجربه را در سبک موتور کراس در دسترس کاربران قرار دهد. این اثر با موتور بازیسازی Unreal Engine 4 و از روی مسابقات رسمی Motocross World Championship طراحی شده است. در این بازی بیش از ۱۸ مسیر مسابقه، به همراه تمامی موتور‌سواران و موتور‌های سال ۲۰۱۶، گنجانده شده است. شما می‌توانید موتور و موتوسوار خود را با بیش از ۳۰۰ آیتم رسمی متنوع شخصی‌سازی کنید و تجربه‌ای واقعی از این بازی داشته باشید.

ویژگی‌های کلیدی بازی از این قرار است:

  • تجربه همه‌جانبه کامل: به لطف موتور‌ بازی‌سازی Unreal Engine 4 بهترین گرافیک را با جزئیاتی کامل تجربه کنید.
  • فقط محتوای رسمی: همه محتویات این بازی، از رانندگان گرفته تا تمامی قطعات، از مسابقات جهانی موتورسواری سال ۲۰۱۶ میلادی بازسازی شده است. بیش از ۳۰۰ نوع آیتم برای شخصی‌سازی، از لباس‌ها تا قطعات موتور، در این بازی گنجانده شده است.
  • لذت بیشتر با موتور‌های دو زمانه: برای اولین بار در این بازی از موتور‌های دو زمانه استفاده کنید. بیش از ۱۰ موتور دو زمانه در این بازی گنجانده شده که از مدل‌های اصلی طراحی شده است.

بازی MXGP3 قرار است در تاریخ ۹ خرداد ماه (۳۰ مه) برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و از طریق استیم برای رایانه‌های شخصی ویندوزی منتشر شود. در ادامه می‌توانید تریلر جدید را دانلود کنید، نگاهی به قسمت شخصی‌سازی بازی بیندازید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده