نویسنده: افشین پیروزی
// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

عبور تعداد تماشاگران فیلم گشت 2 از مرز دو میلیون نفر

فیلم گشت ۲ کماکان به موفقیت‌های خود ادامه می‌دهد و اخیرا تعداد تماشاگران آن از مرز دو میلیون نفر عبور کرده است.

یکی از فیلم‌های اخیر سینمای ایران که مخاطبین استقبال فوق‌العاده‌ای از آن داشته‌اند، گشت ۲ ساخته سعید سهیلی است. این فیلم چند روز پیش تبدیل به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران شد و توانست فیلم فروشنده را از لحاظ فروش پشت سر بگذارد. حال در جدیدترین اخبار منتشر شده، اعلام شده که تعداد تماشاگران این فیلم از مرز دو میلیون نفر عبور کرده است.

به طور دقیق‌تر، تا به امروز تقریبا دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر این فیلم را تماشا کرده‌اند و فروش فیلم گشت ۲ نیز به ۱۷ میلیارد تومان رسیده است. در این فیلم حمید فرخ نژاد، ساعد سهیلی، پولاد کیمیایی، بهاره افشاری، ترلان پروانه، سارا سهیلی، ساناز طاری و امید روحانی به ایفای نقش می پردازند. برای آشنایی بیش‌تر با این فیلم می‌توانید نقد فیلم گشت ۲ را در زومجی بخوانید. خلاصه‌ای از نقد فیلم به شرح زیر است:

حمید فرخ نژاد توانایی بسیاری در خنداندن مخاطب دارد و یک تنه، بار فیلمی را که هیچ موقعیت کمدی ندارد با شوخی‌های کلامی خود به دوش می‌کشد. از همه این‌ها مهم‌تر فیلمبرداری بسیار خوب مسعود سلامی است که ترکیب‌بندی‌های قابل قبولی دارد. اما همه این‌ها هیچ کمکی به نبود قصه و تهی بودن از موقعیت‌های دراماتیک و درگیر کننده نخواهد کرد. سینمای کمدی در ایران نیازمند عدم توجه است تا راحت‌طلبی فیلمسازان این حوزه پایان یابد و دست به کار شوند و اثر قابل توجه و بهتری ارائه یا جای خود را به جوانان بدهند. باید دید پرده‌های این سینما اثر دیگری همچون اجاره‌نشین‌ها به خود خواهد دید یا نه؟


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده