// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۲

بازی LocoRoco Remastered برای پلی استیشن 4 عرضه شد

 استودیو ژاپن سونی با انتشار تریلری بازی LocoRoco Remastered را برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه کرد.

نخستین بار در سال ۲۰۰۶، سونی بازی LocoRoco، ساخته‌ی SCE Japan Studio را برای کنسول قابل حمل PSP‌ عرضه کرد. از آن زمان شاهد انتشار نسخه‌های مختلفی از این بازی برای کنسول‌های سونی از جمله پلی‌استیشن 3 بودیم. با این حال، اکنون نوبت به پلی‌استیشن 4 رسیده تا به لطف ریمستر بازی LocoRoco، باری دیگر فرصتی را برای سفر به جهان رنگارنگ این بازی پیدا کنیم.

با توجه به اخبار بازی،‌ بازی LocoRoco Remastered هرچند در کنسول پلی‌استیشن 4 پرو به صورت بومی از رزولوشن 4K‌ پشتیبانی می‌کند؛ اما در کنسول‌های معمول پلی‌استیشن 4 شاهد اجرای این بازی با رزولوشن 1080p خواهیم بود. ژاپن استودیو همچنین برای هماهنگی با ویژگی‌های دوال شاک 4 تغییراتی را در کنترل بازی اعمال کرده است.

صلح پایدار جهان LocoRoco با حمله‌ی Moja Corps‌ ناآرام می‌شود و این وظیفه شما است تا یک‌بار دیگر آرامش را به این جهان رنگارنگ بازگردانید. بازی دارای بیش از ۴۰ مرحله متفاوت است و بازیکن باید با حرکت دادن جهان بازی، شخصیت‌ را برای رسیدن به هدفش به جلو ببرد. LocoRoco همچنین امکان تقسیم کردن شخصیت اصلی داستان به موجوداتی کوچک را داده است که با استفاده از آن قادر به عبور از گذرگاه‌های باریک خواهید بود.

LocoRoco Remastered اکنون با قیمت ۱۴.۹۹ دلار در دسترس دارندگان پلی‌استیشن 4 قرار گرفته است. شما می‌توانید تریلر این بازی را از پایین تماشا و دانلود کنید:

‌| |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده