نویسنده: کیان کاظمی
// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار بازی Tokyo 42 مشخص شد

تاریخ انتشار بازی Tokyo 42 که با الهام از سری GTA ساخته شده است، مشخص شد.

امروز کمپانی Mode 7 و استودیو Smac Games اعلام کردند که اولین بازی استودیو یعنی بازی Tokyo 42 که الهام گرفته از سری GTA و بازی‌های قدیمی سری Syndicate است در تاریخ ۳۱ می (۱۰ خرداد) برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. نسخه پلی‌استیشن 4 بازی نیز در اواسط ماه جولای (تیر) عرضه خواهد شد.

در صورت دنبال کردن اخبار بازی، می‌دانید که بازی Tokyo 42 یک بازی اکشن است که سیستم فیزیک آن تمامی گلوله‌ها و نارنجک‌ها را به طور کامل رندر کرده و بازیکنان را وادار می‌کند که در هنگام مبارزات به طور مداوم در حال حرکت و جاخالی دادن باشند. در این بازی شما به انواع مختلفی سلاح از جمله سلاح کمری، مسلسل دستی، سلاح دورزن، کاتانا و بسیاری موارد دیگر مجهز خواهید بود.

در بازی Tokyo 42 شاهد یک حالت تک‌نفره محیط باز مهم خواهیم بود که یک خط داستانی اصلی و تعداد فراوانی ماموریت جانبی دارد. شما در نقش شخصیتی بازی می‌کنید که به جهان قاتلان بی‌رحمی رانده شده که در شهر توکیو واقع در آینده ساکن هستند. توکیو به تصویر کشیده شده در بازی از سبک هنری خاصی برخوردار بوده که مسلما بزرگترین نکته قابل توجه بازی محسوب می‌شود. محیط باز بازی که امکان کاوش کامل آن وجود دارد از مکان‌های مخفی فراوانی تشکیل شده که می‌توانید با چرخش دوربین بازی آن‌ها را پیدا کرده و کاوش کنید. همانطور که ماموریت‌های جدیدی از پایانه‌ها و گردانندگان دریافت می‌کنید، منابع مالی خود را گسترش داده و شهرت زیرزمینی پیدا خواهید کرد.

همانطور که از یک بازی با محوریت قاتلین انتظار دارید، مخفی کاری یکی از عناصر مهم بازی بسته به سبک بازی بازیکن به حساب می‌آید. از عناصر مخفی کاری بازی می‌توان به نفوذ در پایگاه خلافکاران، بالا رفتن از موانع و حرکت روی پشت بام‌ها برای فرار، جلوگیری از لو رفتن و کشتن دشمنان از فواصل دور اشاره کرد. نکته منحصر به فرد اینکه شما می‌توانید برای رد گم کردن در ازدحام جمعیت، رنگ پوست خود را تغییر دهید. امکانی کاربردی به خصوص هنگام فرار از دست قاتلی که برای کشتن شما اعزام شده است.

در نهایت بخش چندنفره بازی را داریم که شما به همراه رقبایتان بدون اطلاع از مکان یکدیگر وارد یک محیط کوچک می‌شوید و بایستی پیش از به قتل رسیدن، رقبای خود را نابود کنید.

هنوز قیمت بازی و علت تاخیر یک ماهه نسخه پلی‌استیشن 4 مشخص نشده است. در پایان می‌توانید تریلر و تصاویر جدید بازی را تماشا کنید:

برای دانلود تریلر به آپارات مراجعه کنید


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده