نویسنده: کیان کاظمی
// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

چندین بسته الحاقی و یک بروزرسانی برای بازی Sniper Elite 4 منتشر شدند

دومین قسمت از بخش داستانی کوچک بازی Sniper Elite 4 یعنی Deathstorm به همراه بسته Urban Assault و یک بروزرسانی رایگان بزرگ منتشر شدند.

استودیو Rebellion در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که بخش داستانی Deathstorm Part 2: Infiltration بازی Sniper Elite 4 امروز در دسترس دارندگان رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار خواهد گفت. علاوه بر این، بسته Urban Assault بازی نیز امروز به همراه یک بروزرسانی رایگان بزرگ برای بازی منتشر می‌شود که یک نقشه جدید، حالت رقابتی و یک ماموریت بقا را به بازی اضافه می‌کنند.

بازیکنان می‌توانند دومین قسمت Deathstorm را که Infiltration نام دارد، مانند Deathstorm Part 1: Inception، به صورت یکنفره یا دونفره تجربه کنند.

قسمت دوم این بخش از جایی آغاز می‌شود که کارل فربرن بسته Deathstorm را که یک بسته فلزی حاوی ذرات پلوتونیوم مرگبار است، دریافت کرده و حال به بخش شمالی ایتالیا که تحت اشغال فاشیست‌ها است می‌رود تا از نقشه نازی‌ها برای سلاح جدیدشان مطلع شود. محیط قسمت دوم Deathstorm شهر زیبای نیرولی با معماری قرون وسطایی است که تبدیل به مرکز ماشین تبلیغاتی نازی‌ها شده و نیروهای ایتالیایی قدرتمندی هم در آن مستقر شده‌اند. کلید رسیدن به Deathstorm در نیرولی است.

کارل در این بخش بایستی به شهرک نازی‌ها نفوذ کرده، دانشمند برجسته ایتالیایی را پیدا کند و قبل از اینکه دیر شود، همسر او را که یک خبرچین مهم نیروهای متفقین است، نجات دهد. این بخش در غروب و میان کوچه‌های پیچ در پیچ، پشت‌بام‌های شیروانی و برج‌های مرتفع شهر به وقوع می‌پیوندد. جدا از اینکه امکان پیاده سازی تاکتیک‌های متنوعی در محیط بازی وجود دارد، یک نیروی جدید دشمن و یک سلاح انفجاری جدید نیز در این بخش حاضر خواهد بود.

جدا از دومین قسمت Deathstorm، بازی Sniper Elite 4 بسته Urban Assault را هم دریافت کرده است. این بسته شامل هشت اسکین جدید سلاح با استتار محیط‌های شهری، شخصیت‌های مرد و زن با لباس مخصوص تک تیراندازان و سه سلاح معروف و جدید به نام‌های Wincheste، Sten و Walther PPK است.

و در نهایت شاهد بروزرسانی رایگان بزرگ این بازی شوتر هستیم که با محتوا و بهبودهای جدید برای گیم‌پلی بازی عرضه شده است. از محتوای این بروزرسانی می‌توان به یک نقشه جدید به نام Urban و حالت چندنفره فتح پرچم اشاره کرد.

بسته Deathstorm Part 2: Infiltration به قیمت ۶.۹۹ دلار و بسته Urban Assault به قیمت ۷.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. در ضمن هر دو بسته در سیزن پس بازی وجود دارند.

بازی Sniper Elite 4 برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. در پایان می‌توانید تصاویر بسته Deathstorm Part 2: Infiltration و تریلر هنگام انتشار آن را تماشا کنید:

بازی Sniper Elite 4

بازی Sniper Elite 4

بازی Sniper Elite 4


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده