نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۷

ایسر دو مانیتور 4K همراه با تکنولوژی Quantum Dot معرفی کرد

ایسر به تازگی دو مانیتور 4K گیمینگ Predator X27 و Z271UV را با تکنولوژی Quantum Dot معرفی کرده است.

در جدیدترین اخبار سخت افزار مطلع شدیم که کمپانی ایسر (Acer) به عنوان بخشی از رویداد مطبوعاتی اخیر خود، دو مانیتور گیمینگ Predator X27 و Z271UV را معرفی کرده است. هر دو این مانیتورها مجهز به تکنولوژی Quantum Dot هستند و از قابلیت stutter-free از طریق تکنولوژی G-Sync و تصاویر شفاف‌تر به لطف ultra-low motion blur کمپانی انویدیا پشتیبانی می‌کنند. برادر بزرگتر این خانواده یعنی مانیتور ۳۴ اینچی Predator X34 واکنش خوب منتقدان را به دنبال داشته و از آن به عنوان یکی از بهترین مانیتورهای Ultra-wide گیمینگ یاد شده است. افرادی که از قیمت ۹۹۹ دلاری مانیتور Predator X34 راضی نبودند، مسلما با مشاهده دو مدل جدید که در ازای اندازه کوچکتر، قیمت مقرون به صرفه‌تری دارند، خوشحال خواهند شد.

مانیتور 4K ایسر

ویکتور چِین، مدیر بخش تجاری نمایشگرهای دیجیتالی ایسر می‌گوید:

ایسر از گسترش خط تولید مانیتورهای گیمنیگ سطح بالای کمپانی با معرفی دو مدل Quantum Dot که گیم‌پلی بازی‌ها را واقعی‌تر از گذشته می‌کنند، هیجان زده است. رزولوشن 4K مانیتور Predator X27 در نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و تکنولوژی HDR Ultra ایسر تصاویر خیره کننده‌ای را خلق می‌کند که فقط با مشاهده، آن‌ها را باور خواهید کرد. مانیتور ایسر Predator Z271UV نیز علاقه‌مندان به بازی را با وسعت رنگ گسترده و صفحه نمایش منحنی همه‌جانبه‌اش هیجان زده می‌کند.

Predator X27 یک مانیتور 4K با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و تکنولوژی HDR است که از ۹۹ درصد فضای رنگی Adobe RGB پشتیبانی می‌کند. زمان پاسخ گویی چهار میلی ثانیه به همراه اوج روشنایی ۱۰۰۰ نیت از دیگر ویژگی‌های این مانیتور 4K است. از سوی دیگر مانیتور Predator Z271UV یک پنل نمایش منحنی 1800R دارد که به رزولوشن WQHD مجهز بوده و ۱۲۵ درصد از فضای رنگی sRGB را پشتیبانی می‌کند. زمان پاسخ گویی این مانیتور یک میلی ثانیه (سه میلی ثانیه محلی) بوده و برای تجربه بازی بدون motion-blur، می‌توان نرخ تازه‌سازی آن را به ۱۶۵ هرتز اورکلاک کرد. می‌توانید شیب این نمایشگر را بین ۵ تا ۲۵ درجه تنظیم کنید و آن را تا ۳۰ درجه بچرخانید. امکان تنظیم ارتفاع آن تا حدود ۱۲ سانتی‌متر وجود دارد. اتصالات این مانیتور شامل DisplayPort، HDMI، خروجی صدا و چهار درگاه USB 3.0 می‌شوند.

هنوز قیمت خرید مانیتور 4K ایسر Predator X27 و Predator Z271UV مشخص نشده است. 

در پایان از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت مانیتور به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید؛ در این بخش انواع مانیتور سامسونگ، مانیتور ال جی، قیمت مانیتور بنکیو، قیمت مانیتور ایسوس، اچ پی، دل و ایسر برای مصارف گیمینگ و اداری در دسترس خواهد بود.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده