// یکشنبه, ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

نخستین بازی موبایل مجموعه Dynasty Warriors منتشر شد

Dynasty Warriors: Unleashed، اولین بازی موبایل مجموعه Dynasty Warriors اکنون برای اندروید و آیفون منتشر شده است.

در حالی که بازیکنان به لطف دنباله‌های پرشمار مجموعه Dynasty Warriors نبردهای حماسی را در دوران تاریخی کشور چین تجربه کرده‌اند، با این حال، تاکنون شاهد عرضه یک نسخه‌‌ موبایل از این مجموعه نبوده‌ایم. اکنون اما بازیکنان شانس تجربه‌ی این بازی سبک هک اند اسلش را در گوشی‌های هوشمند خود به لطف Dynasty Warriors: Unleashed، اولین بازی موبایل مجموعه Dynasty Warriors دارند.

| |

بازی به شما اجازه می‌دهد تا با انتخاب یکی از ۴۸ شخصیت‌ مجموعه، ماموریت‌ها را انتخاب و انجام دهید. مانند بازی‌های پیشین، شخصیت‌ها می‌توانند در قالب ماموریت‌ها با سلاح‌های قدرتمند و عظیمشان برای نبردی نفس‌گیر به دل ارتش دشمنان بزنند. بازیکنان همچنین قادر به استفاده از استراتژی‌ برای ترفیع ژنرال‌ها، ساخت ارتش و آزادسازی شخصیت‌های اضافه خواهند بود. حالت‌های مختلف بازی به شرح زیر است:

  • Conquest Mode- یک یا چند بازیکن را در کمپین به چالش بکشید.
  • Skirmish- وارد نبردی تا چهار بازیکن به صورت real-time شوید.
  • Boss Fights- مستقیما به صورت تنها یا در حالت co-op وارد نبرد با باس شوید.

Dynasty Warriors: Unleashed همچنین شامل حالت‌های مختلف چندنفره از جمله Co-op و رقابت‌های PvP به صورت real-time از جمله Raid Mode و War Supply‌ می‌شود. در حالت Raid Mode باید ادوات حریف را به سرقت برده و در حالت War Supply، باید با تصرف معادن و بدست آوردن منابع دشمنان را شکست دهید. بازی حتی در زمان حضور پرشمار دشمنان هنوز هم روان اجرا شده و باعث می‌شود در کنار گرافیک پرجزئیات، تمرکز بازیکنان روی اکشن بازی باشد. این بازی اندروید و آیفون اکنون به صورت رایگان برای این دو پلتفرم منتشر شده است. هرچند بازی شامل خرید‌های درون برنامه‌ای پرشماری می‌شود.

 در دیگر اخبار بازی، سال گذشته کوئی تکمو (Koei Tecmo) با پرده‌برداری از Dynasty Warriors 9 گفته بود که این بازی‌ با جهانی آزاد و نقشه‌ای عظیم از تمام چین، «تولدی دوباره» برای مجموعه خواهد بود.

بازی موبایل Dynasty Warriors: Unleashed

بازی موبایل Dynasty Warriors: Unleashed

بازی موبایل Dynasty Warriors: Unleashed

بازی موبایل Dynasty Warriors: Unleashed


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده