// دوشنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۳۱

نسخه Early Access بازی Fighter Brawlout بزودی منتشر می‌شود

استودیو انگری موب گیمز اعلام کرد که در تاریخ ۳۱ فروردین نسخه Early Access بازی Fighter Brawlout از طریق استیم عرضه می‌شود.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی انگری موب گیمز، سازنده بازی Fighter Brawlout، اعلام کرده است که در تاریخ ۳۱ فروردین (۲۰ آوریل) بازی Fighter Brawlout به صورت دسترسی زودهنگام از طریق استیم در دسترس کاربران رایانه‌های شخصی قرار می‌گیرد. در ادامه گفته شده است که بازی برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود تاریخ عرضه نسخه نهایی نسخه پی‌سی نیز همانند کنسول‌‌ها در اواخر سال ۲۰۱۷ باشد. 

بازی FIghter Brawlout یک بازی مبارزه‌ای رقابتی است که تا سقف هشت بازیکن را به صورت آنلاین و محلی پشتیبانی می‌کند. البته وقتی این بازی به صورت کامل عرضه شود، بخش‌های دیگری نظیر مسابقات رتبه‌بندی شده، بخش تک نفره و مسابقات مختلف نیز به آن اضافه خواهد شد. 

از دیگر بخش‌های بازی Fighter Brawlout می‌توان به شخصی‌سازی بازیکنان اشاره کرد. در این بازی می‌توانید تمامی شخصیت‌ها را از نظر قابلیت‌هاو گزینه‌های حرکتی مختلف شخصی‌سازی کنید. نکته جالب دیگر، سبک‌های مبارزه‌ای است که هر شخصیت، سبک  مبارزه‌ای خود را دارد و این کار سبب شده است تا مبارزه‌ها حالتی تاکتیکی داشته باشند.

 | |


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده