// شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

رهبر بعدی بازی Halo Wars 2 در هفته آینده معرفی خواهد شد

استودیو ۳۴۳ اینداستریز اعلام کرده است که در هفته آینده رهبر جدید بازی Halo Wars 2 معرفی خواهد شد.

به تازگی کمپانی مایکروسافت، ناشر بازی Halo Wars 2، در پست هفتگی وبلاگ خود در مورد بسته الحاقی بعدی این بازی سخن گفته است و از سمت دیگر، استودیو ۳۴۳ اینداستریز، سازنده بازی در جریان یک خبر اعلام کرده که اطلاعات بیشتری از بسته الحاقی این بازی که در واقع اضافه شدن یک رهبر جدید به Halo Wars 2 است، در هفته آینده منتشر خواهد شد.

ما هفته آینده اخبار جالب و خوبی از رهبر جدید بازی Halo Wars 2 برای شما منتشر خواهیم کرد. پس آماده باشید.

در واقع هفته آینده شاهد معرفی و عرضه دومین رهبر این بازی خواهیم بود. در ماه مارس بود که کینسانو، اولین رهبر بسته الحاقی‌های بازی Halo Wars 2، در دسترس قرار گرفت. استودیو ۳۴۳ اینداستریز در گذشته اعلام کرده بود که به صورت ماهانه، یک رهبر جدید به این بازی اضافه خواهد کرد تا دنیای Halo Wars 2 را تازه نگه دارد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، اگر سیزن‌پس بازی Halo Wars 2 را خریداری کرده باشید، تمامی رهبرانی که در قالب بسته‌های الحاقی متفاوت عرضه می‌شوند در اختیار خواهید داشت و اگر سیزن‌پس را در اختیار ندارید، می‌توانید رهبر مورد علاقه خود را به صورت جداگانه خریداری کنید. 

همچنین در ادامه گفته شده است که یک بروزرسانی کوچک برای بازی Halo Wars 2 منتشر شده است که این بروزرسانی یک سری از باگ‌ها و مشکلات بازی را برطرف کرده است. یکی از بزرگ‌ترین مشکلات کاربران، مربوط به کرش کردن‌های بازی آن هم زمانی بود که سیو‌های بخش داستانی خود را بارگزاری می‌کردند. تیم سازنده اعلام کرده که در بروزرسانی منتشر شده، این مشکل به صورت کامل برطرف شده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده