// شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۲

بازیگر سریال Westworld به تیم صداپیشگان بازی The Last of Us Part 2 ملحق شد

شانون وودوارد با انتشار توییتی اعلام کرد که برای ایفای نقش و صداگذاری شخصیتی جدید، به تیم صداپیشگان بازی The Last of Us Part 2 ملحق شده است. 

شانون وودوارد (Shannon Woodward) به جمع بازیگران و صداپیشگان بازی The Last of Us Part 2 پیوست. وودوارد که بسیاری از ما او را اخیرا به خاطر ایفای نقش شخصیت السی (Elsie) در سریال Westworld محصول شبکه HBO به جا می‌آوریم؛ با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود خبر از ملحق شدن به تیم صداپیشگان بازی The Last of Us Part 2 داد. او که در این اثر وظیفه ایفای نقش و صداگذاری شخصیت جدیدی را بر عهده دارد، با این حال وودوارد از انتشار اطلاعات بیشتر در خصوص نقشش خودداری کرد.او در مورد ایفای نقش و صداپیشگی در بازی The Last of Us Part 2 می‌گوید:

من در اوج قرار دارم و به شدت در این خصوص هیجان زده هستم.

وودوارد در کنار این توییت تصویری از خود در کنار کارگردان و نویسنده بازی به شدت موردانتظار The Last of Us Part 2، نیل دراکمن (Neil Druckmann) منتشر کرده است.

Shannon Woodward in The Last of Us Part 2

The Last of Us Part 2 که ادامه‌ای بر شاهکار استودیو ناتی داگ یعنی بازی The Last of Us است به صورت رسمی سال گذشته در جریان رویداد PlayStation Experience 2016 معرفی شد. تا به این جای کار سازندگان در سکوت کامل قرار داشته‌اند و از انتشار هرگونه اطلاعات پیرامون این اثر خودداری کرده‌اند ولی با این حال خود دراکمن اشاره کرده که فضای داستانی بازی این بار بر پایه نفرت قرار داده شده و Part 2 تکمیل کننده داستان قسمت قبل است. در کنار شانون وودوارد پیش از این هالی گروس (از نویسندگان سریال وست ورلد) نیز به عنوان دستیار نویسنده به تیم سازندگان این اثر ملحق شده بود.  

برای آشنایی هر چه بیشتر با این اثر بهتر است نگاهی به دو مقاله بررسی اطلاعات و تئوری‌‌های بازی The Last of Us Part II و چرا باید به The Last Of Us Part II اعتماد داشت؟ بیاندازید.

در جدیدترین اخبار بازی، ناتی‌داگ اعلام کرده که بازی‌های Uncharted: The Lost Legacy و The Last of Us Part II تنها پروژه‌های فعلی این استودیو هستند همچنین مدیرعامل این استودیو اعلام کرده که بازی The Last of Us Part II تا قبل از سال ۲۰۱۹ عرضه نخواهد شد. از سویی نیل دراکمن، کارگردان این اثر، درباره نحوه نوشتن داستان بازی‌های خود در مراسم DICE 2017 سخن گفت و عکس جدیدی از پشت صحنه The Last of Us Part II منتشر کرد.

بازی The Last of Us Part 2 به صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

نظر شما در خصوص حضور شانون وودوارد در این بازی به شدت موردانتظار چیست؟


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده