نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱

Civilization Revolution به فهرست بازی های پشتیبانی از نسل قبل ایکس باکس وان اضافه شد

بازی‌های Civilization Revolution و Insanely Twisted Shadow Planet به فهرست بازی‌های Backward Compatibility ایکس‌باکس وان اضافه شدند. 

فهرست بازی‌های Backward Compatibility ایکس‌باکس وان روز به روز در حال گسترش است و حال در جدیدترین اخبار بازی، دو بازی ایکس‌باکس 360 دیگر نیز به لطف این قابلیت برای ایکس‌باکس وان در دسترس قرار گرفته‌اند. این دو بازی Sid Meier's Civilization Revolution و Insanely Twisted Shadow Planet هستند. 

بازی Civilization Revolution در سال ۲۰۰۸ عرضه شد و اولین نسخه‌ای از مجموعه Civilization بود که برای کنسول‌ها عرضه می‌شد. این بازی در آن زمان نقد‌ها و نمره‌های نسبتا خوبی را هم دریافت کرد و اگر دل‌تان برای تجربه یک بازی استراتژیک روی ایکس‌باکس وان تنگ شده، می‌توانید این بازی را تجربه کنید. 

Insanely Twisted هم یکی از بازی‌های موفق ایکس‌باکس لایو بود که در سبک مترویدونیا است و قطعا تجربه آن نیز می‌تواند لذت‌بخش باشد. 

در صورتی که پیش از این دو بازی مذکور را خریداری کرده باشید، آن‌ها به صورت خودکار به مجموعه بازی‌های شما اضافه خواهند شد. در غیر اینصورت می‌توانید از لینک‌های زیر آن‌ها را خریداری کنید:

در حال حاضر بیش از ۳۲۰ بازی مختلف در فهرست بازی‌های Backward Compatibility ایکس‌باکس وان دیده می‌شود. 


منبع EuroGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده