نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۲

کریتیو اسمبلی: نسخه تاریخی Total War در دست ساخت است

استودیو کریتیو اسمبلی مجددا بر در دست ساخت بودن نسخه تاریخی جدید Total War تاکید کرد. 

استودیو کریتیو اسمبلی، سازنده سری بازی‌های توتال وار، چندی پیش دنباله بازی Total War: Warhammer را با نام Total War: Warhammer 2 معرفی کرد. همین قضیه هم این حس را در علاقه‌مندان سری بازی‌های توتال وار ایجاد می‌کند که احتمالا این استودیو نسخه‌های تاریخی و محبوب این مجموعه را فراموش کرده است. 

با این حال کریتیو اسمبلی در جدیدترین اخبار بازی، بیانیه‌ای منتشر و اعلام کرده که نسخه تاریخی بعدی توتال وار در دست ساخت است. بیانیه کامل این شرکت به شرح زیر است:

روند ساخت نسخه تاریخی بعدی بازی Total War به خوبی پیش می‌رود. در چند وقت اخیر سوال‌های مختلفی از ما در مورد نسخه تاریخی بعدی مجموعه پرسیده می‌شود. در واقع هدف ما این است که محتویات تاریخی متعددی را طی ماه‌ها و سال‌های آینده در دسترس قرار دهیم و فقط روی یک بازی خاص تمرکز نکرده‌ایم. 

همچنین مایکل ولن، مدیر انجمن‌های کریتیو اسمبلی نیز اشاره‌ای به نسخه تاریخی بعدی بازی داشت و گفت که این بازی در دست ساخت است:

نسخه تاریخی بعدی بازی در دست ساخت است و اعضای تیم روی بخش‌های مختلف آن کار می‌کنند. روند طراحی بازی به خوبی سپری می‌شود و علاوه بر آن ما یک سری طرح اولیه عالی نیز برای کاراکتر‌ها و نقشه‌ها داریم که واقعا ظاهر زیبایی دارند. 

همچنین از آنجایی که ما پیش از این در این دوره تاریخی بازی‌ای نساخته‌ایم، سراغ متخصص‌های تاریخی رفته‌ایم تا بتوانیم موارد تاریخی را به درستی در بازی قرار دهیم. 

کریتیو اسمبلی اعلام کرده که در حال کار کردن روی «چند محتوای تاریخی» مرتبط با سری توتال وار است که ولن در این مورد هم توضیح داده است. بر این اساس ممکن است در آینده نزدیک شاهد انتشار بسته‌های الحاقی برای نسخه‌های تاریخی اخیر توتال وار مثل Total War: Attila یا Total War: Rome II باشیم که حتی ممکن است این بسته‌ها مستقل و بدون نیاز به بازی اصلی باشند. 

به هر حال به نظر می‌رسد که کریتیو اسمبلی برنامه‌های زیادی برای سری محبوب توتال وار دارد؛ آن‌ها از طرفی نسخه دوم Total War: Warhammer را در تاریخ نامشخصی از ۲۰۱۷ عرضه خواهند کرد و بنا به گفته خودشان، روی چند محتوای تاریخی از این مجموعه نیز کار می‌کنند که یکی از آن‌ها در دوره تاریخی جریان دارد که پیش از این در این سری به آن پرداخته نشده است. 

نظر شما در مورد توضیحات کریتیو اسمبلی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده