نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

بازگشت یکی از شخصیت های محبوب سریال Doctor Who در فصل دهم

استیون موفات حضور یکی از شخصیت‌های محبوب سریال دکتر هو (Doctor Who) را در فصل دهم این سریال رسما تایید کرد.

ادامه این خبر ممکن است بخشی از داستان و اتفاقات فصل دهم سریال Doctor Who را برای شما فاش کند.

اواخر ماه فروردین امسال، سریال محبوب و پر طرفدار بریتانیایی Doctor Who برای فصل دهم باز خواهد گشت. حال در جدیدترین اخبار تلویزیون، تایید شده است که یکی از شخصیت‌های محبوب این سریال در فصل دهم آن حضور دارد. جان سیم، بازیگر نقش فرمانروا در سریال Doctor Who، تایید کرد که او در فصل جدید این سریال باز خواهد گشت. فرمانروا یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین دشمنان دکتر هو است. سیم در این رابطه گفت:

من می‌توانم تایید کنم که این خبر درست است. به لطف قدرت سفر در زمان، من در فصل جدید باز خواهم گشت. این همیشه لذت بخش بوده است که با این تیم بزرگ و فوق العاده همکاری کنم و من بی‌صبرانه منتظرم تا شما شاهد حضور شخصیت فرمانروا در فصل جدید این سریال باشید.

استیون موفات،‌ سازنده سریال Doctor Who، نیز بازگشت شخصیت فرمانروا در فصل دهم این سریال را تایید کرد. او گفت این شخصیت کاملا مخالف شخصیت میسی (نسخه مونث فرمانروا) با بازی میشل گومز، است و در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. موفات گفت:

شما باید کمی بیشتر صبر کنید تا ببینید که چگونه فرمانروا به سریال باز خواهد گشت و در مقابل دکتر هو خواهد ایستاد. این یک لذت بزرگ است که جان و میشل در مقابل هم قرار خواهند گرفت در حالی که نقش آن‌ها در سریال یکی است. کمتر پیش می‌آید که شاهد مبارزه یک شخصیت واحد با یکدیگر در یک سریال یا فیلم باشیم.

The Master (Doctor Who)

سیم اولین بار در فصل سوم سریال Doctor Who عهده دار نقش فرمانروا بود و در دو قسمت ویژه این سریال با عنوان The End of Time، در سال ۲۰۰۹ بازگشت. این شخصیت اولین بار در سال ۱۹۷۱ معرفی شد که راجر دلگادو نقش او را بر عهده داشت. همچنین در فصل دهم سریال Doctor Who شاهد آخرین حضور موفات به همراه پیتر کاپالدی خواهیم بود. کاپالدی از سال ۲۰۱۴ به عنوان دوازدهمین دکتر،‌ ایفاگر نقش دکتر هو بوده است. او در مجموع در سه فصل این سریال حضور داشته است.

موفات نیز که از ابتدای ساخت سریال جدید Doctor Who در سال ۲۰۰۵ تا به امروز در این سریال حضور داشته قرار است این سریال را ترک کند. او در نقش نویسنده و تهیه کننده در این سریال فعالیت کرده و قرار است کریس چینبال جایگزین او در این سریال شود. چینبال پیش از این کار نوشتن فیلمنامه چند قسمت این سریال از جمله ۴۲ و The Hungry Earth / Cold Blood، را بر عهده داشته است. با این حال، تاکنون جانشین کاپالدی در سریال Doctor Who معرفی نشده است. از بن ویشاو، ریچارد آیوادی، روری کینیار و روپرت گرینت به عنوان چهار گزینه اصلی جانشینی کاپالدی در این سریال نام برده می‌شود.

پخش فصل دهم سریال Doctor Who از تاریخ ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) آغاز خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده