نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار پوسترهای جدید فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales

کمپانی والت دیزنی چهار پوستر جدید از فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales منتشر کرده است.

کمتر از دو ماه دیگر فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales  به روی پرده خواهد رفت. چندی پیش دیزنی تریلر بین المللی جدیدی از این فیلم منتشر کرده بود. حال این کمپانی پوسترهای جدیدی از فیلم Dead Men Tell No Tales منتشر کرده است که تمرکز آن بر روی شخصیت‌های اصلی این فیلم مورد انتظار است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales character posters

Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales character posters

Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales character posters

Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales character posters

طبق خلاصه داستان فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales که توسط دیزنی منتشر شده است:

جک اسپارو در ماجراجویی بزرگ جدیدی حضور یافته است و بار دیگر بدشانسی‌ها به سراغ او می‌آیند. کاپیتان سالازار که یک دزد دریایی مرده است، به همراه ارتش اشباح خود از مثلث شیطانی فرار کرده و قسم خورده‌ است که تمام دزدان دریایی را به قتل برساند و نابود کند. او به دنبال کاپیتان جک اسپارو است که مسئول مرگ او بوده است. حال تنها امید اسپارو برای نجات یافتن و زنده ماندن، پیدا کردن نیزه سه‌شاخ پوزئیدون است که ‌می‌تواند با استفاده از آن کنترل دریا را به دست بگیرد و علیه سالازار از آن استفاده کند.

جانی دپ در نقش کاپیتان جک اسپارو و خاویر باردم در نقش کاپیتان سالازار در فیلم Dead Men Tell No Tales به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین جفری راش برای بازی در نقش هکتور باربوسا و اورلاندو بلوم برای بازی در نقش ویل ترنر، در این فیلم باز خواهند گشت. برنتون توایتز، کایا اسکودلاریو، کوین مک‌نالی، پل مک‌کارتنی، استیون گراهام، مارتین کلبا و آدام براون دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Dead Men Tell No Tales حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین تایید شده است که برنتون توایتز نقش پسر ویل ترنر و الیزابت سوآن را در این فیلم بر عهده دارد. نام شخصیت او هنری ترنر است.

فیلم Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales قرار است در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۷ (۵ خرداد ۱۳۹۶) به روی پرده برود. کارگردانی این فیلم بر عهده اسپن سندبرگ و یواخیم رانینگ بوده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده