نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۳۲

احتمال بازگشت شخصیت‌ هان سئول-اوه در قسمت بعدی مجموعه Fast and Furious

کریس مورگان، نویسنده فیلم The Fate of the Furious،‌ از احتمال بازگشت شخصیت هان سئول-اوه در قسمت بعدی مجموعه Fast and Furious خبر داد.

شخصیت هان سئول-اوه بدون شک یکی از محبوب‌ترین شخصیت‌های مجموعه سریع و خشمگین (Fast and Furious) است. سانگ کانگ ایفاگر نقش این شخصیت در این مجموعه بوده که در چهار قسمت این مجموعه حضور داشته است. هان اولین بار در فیلم سریع و خشمگین: رانش توکیو (The Fast and the Furious: Tokyo Drift) محصول سال ۲۰۰۶، معرفی و در نهایت در فیلم سریع و خشمگین ۶ (Fast and Furious 6) محصول سال ۲۰۱۳، کشته شد. او همچنین حضور نمادین و غیر رسمی نیز در فیلم خشن ۷ (Furious 7) داشت. در فیلم Furious 7 مشخص شد که شخصیت دکارد شاو با بازی جیسون استاتهام، مسئول مرگ هان بوده است. 

حال کریس مورگان که بر روی تمامی فیلم‌های مجموعه Fast and Furious کار کرده، از احتمال بازگشت شخصیت هان در قسمت‌های آینده مجموعه Fast and Furious خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت اسلش‌فیلم منتشر کرده، مورگان اخیرا مصاحبه‌ای را در ارتباط با فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین) انجام داده و به سوالاتی در مورد این فیلم و آینده مجموعه Fast and Furious پاسخ داده است. او در طی این مصاحبه اشاره کرد که ممکن است در قسمت بعدی این مجموعه یکی دیگر از شخصیت‌های این مجموعه بازگردد، اما او بازگشت هان را رسما تایید نکرد. مورگان گفت:

در حال حاضر این سوال کمی خنده دار است چون که در واقع من اکنون به ایده‌های زیادی فکر می‌کنم. بنابراین شاید جالب باشد که شما فکر کنید من اکنون دارم به چه چیزی فکر می‌کنم. اما من فکر می‌کنم که ما باید فعلا کمی صبر کنیم تا ایده مناسب را پیدا و انتخاب کنیم. من سانگ را بسیار دوست دارم و شخصیت هان یکی از شخصیت‌های مورد علاقه من در این مجموعه بوده است.

Furious 7

با این وجود مشخص نیست که هان قرار است به چه شکلی به زندگی بازگردد. پیش از این شخصیت لتی اورتیز با بازی میشل رودریگز، در فیلم Fast and Furious 6 از مرگ بازگشته بود و در صورت بازگشت هان، او دومین شخصیتی خواهد بود که دوباره در این مجموعه زنده شده است. با این حال، مورگان در حال حاضر برنامه مشخصی برای بازگرداندن هان به این مجموعه ندارد. در حال حاضر کمپانی یونیورسال برای ساخت و انتشار دو فیلم دیگر این مجموعه برنامه دارد. فیلم سریع و خشمگین ۹ (Fast and Furious 9) در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) و فیلم سریع و خشمگین ۱۰ (Fast and Furious 10) در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) اکران خواهند شد.

فیلم The Fate of the Furious به کارگردانی اف گری گری، برای اکران در تاریخ ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) برنامه‌ریزی شده است. وین دیزل، شارلیز ترون، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، ترسی گیبسون، کریستوفر برایان بریجز، الستا پاتاکی، ناتالی امانوئل، لوکاس بلک، جیسون استاتهام، دواین جانسون، کرت راسل، کریستوفر هیویو، اسکات ایستوود وهلن میرن، از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده