// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

جزئیات بروزرسانی جدید بازی Gears of War 4 منتشر شد

مایکروسافت جزئیات بروزرسانی ماه جاری بازی Gears of War 4 را منتشر کرد که شامل نقشه‌‌ها، پوسته‌ها و محتویات جدید خواهد بود.

مایکروسافت در جدیدترین اخبار بازی جزئیات بروزرسانی آوریل بازی Gears of War 4 را منتشر کرد. بروزرسانی جدید قرار است که نقشه‌های جدیدی را به همراه محتویات ظاهری با حال و هوای عید پاک به بازی اضافه کند. تمامی این جزئیات در سایت ایکس‌باکس وایر منتشر شد.

محتویات عید پاک قرار است یک حالت جدید را با نام Bunny Hunt به این بازی اضافه کند که گویا سر‌های خرگوش مانندی که شباهتی به شخصیت فرنک در فیلم Donnie Darko دارد به شخصیت‌های این بازی اضافه می‌کند. بعلاوه چهار پوسته‌ی جدید با حال و هوای عید پاک برای سلاح‌ها در بازی تعبیه شده است که کاربران می‌توانند با انجام دادن بازی از آنها بهره ببرند. همچنین مایکروسافت اعلام کرد که هفته آینده جزئیات بیشتری از رویداد مذکور که درتاریخ ۲۵ فروردین (۱۴ آوریل) برگزار می‌شود منتشر خواهد کرد. قابل ذکر است که عید پاک در تاریخ ۲۷ فروردین (۱۶ آوریل) است.

قرار است دو نقشه جدید به واسطه‌ی بروزرسانی آوریل بازی Gears of War 4 به این بازی اضافه شود. دو نقشه جدید که شاید برای برخی از کاربران آشنا به نظر برسد از بازی Gears of War 3 به این بازی راه پیدا کرده است، Hotel و Slab نام دارد. به گفته سازندگان نقشه‌های قدیمی برای بازی جدید بهینه‌سازی و ارتقا یافته‌اند.

کاربرانی که نسخه سیزن پس (Season Pass) بازی Gears of War 4 را در اختیار دارند هم اکنون می‌توانند نقشه‌های جدید را در بخش Developer Playlist پیدا کنند و تجربه کنند. نقشه‌های جدید دو برابر XP و ۲۰ درصد امتیاز را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. نقشه‌های یاد شده در تاریخ ۲۲ فروردین (۱۱ آوریل) برای تمامی کاربران به صورت رایگان در دسترس خواهد بود.

همچنین قرار است به واسطه‌ی این بروزرسانی قهرمان جدیدی به این بازی ملحق شود. قهرمان جدید که از افراد دولت COG به شمار می‌رود در دسته‌ی شخصیت‌های Legacy قرار دارد. قهرمان جدید که Kantus نام دارد قرار است در قالب بسته Gear Pack به این بازی اضافه شود. چندی پیش در اسفند ماه شاهد ملحق شدن شخصیت Tai به این بازی بودیم.

همچنین مایکروسافت اعلام کرد که رویداد‌های بیشتری در بخش Horde و Versus برای این بازی در نظر گرفته شده است که به ترتیب از تاریخ ۱ اردیبهشت (۲۱ آوریل) و ۸ اردیبهشت (۲۸ آوریل) برگزار می‌شود. مایکروسافت به جزئیات دیگری پیرامون مزایای رویداد‌های جدید اشاره نکرد.

در انتها مایکروسافت اعلام کرد که تغییرات جدیدی را در بخش سلاح‌های این بازی به واسطه‌ی این بروزرسانی در بازی اعمال خواهد شد. به گفته سازندگان تغییرات جدید برای هر دو بخش Core و Competitive در نظر گرفته شده است.

مایکروسافت درباره تغییرات جدید سلاح‌ها در بخش Core و Competitive نوشت:

تغییرات بخش Core این بروزرسانی بیشتر بر روی سلاح‌های اولیه‌ای که با شخصیت‌ها همخوانی دارد متمرکز شده است. در این تحولات شاهد کاهش برد سلاح Gnasher خواهیم بود و در سوی دیگر بهینه‌سازی در سلاح Hammer burst و تغییر کوچکی در سلاح Lancer از دیگر دگرگونی‌هایی است که در بخش Core انجام شده است. در بخش Competitive بیشتر تنظیمات بر روی همکاری تیمی در بخش رقابتی صورت گرفته است.

در ادامه می‌توانید تریلر‌های جدید را دانلود و تماشا کنید و نگاهی به محتویات عید پاک و دو نقشه‌های جدید بیاندازید.

تریلر بروزرسانی آوریل

| |

تریلر نقشه Hotel

| |

تریلر نقشه Slab

| |

 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده