نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

بازی Marvel Heroes برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود

بازی Marvel Heroes که پیش از این برای پی‌سی منتشر شده بود، به زودی برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد. 

Marvel Heroes یک بازی رایگان ساخته استودیو گازیلیون است که اولین بار در سال ۲۰۱۳ برای پی‌سی عرضه شد و سازندگان هم با انتشار آپدیت‌های مختلف به صورت مرتب از آن پشتیبانی کرده‌اند. حال در جدیدترین اخبار بازی، سازندگان اعلام کرده‌اند که این بازی به زودی برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز عرضه خواهد شد. همچنین به زودی شاهد یک نسخه بتا عمومی از بازی روی پلی‌استیشن 4 خواهیم بود. 

نسخه کنسولی بازی Marvel Heroes Omega نام خواهد داشت و دیوید لی، رییس استودیو گازیلیون، ضمن معرفی آن گفت:

اگر شما به یکی از ابرقهرمان‌های مارول علاقه دارید، در این بازی قادر خواهید بود وی را کنترل کنید. چرا که در این بازی شاهد حضور قهرمان‌های زیادی از دنیای مارول هستیم که شامل اسپایدرمن، اونجر‌ها، دفندر‌ها، اینهیومن‌ها، افراد ایکس و نگهبانان کهکشان می‌شوند. 

در بازی Marvel Heroes Omega مانند نسخه پی‌سی بازی شما قادر به کنترل ابرقهرمان محبوب‌تان خواهید بود و باید با شخصیت‌های منفی و شرور معروف مبارزه کنید. با پیش‌روی در بازی می‌توانید کاراکتر‌های جدیدی را آزاد و استفاده کنید. یکی از ویژگی‌های بازی Marvel Heroes که تحسین طرفداران را در پی داشته این است که این بازی خیلی متکی به خرید‌های درون برنامه‌ای نیست و بدون پرداخت هزینه و تنها با بازی کردن قادر به آزاد کردن همه هیرو‌ها خواهید بود. 

گازیلیون همچنین اعلام کرده که مانند نسخه پی سی بازی، از نسخه‌های کنسولی نیز حمایت کاملی خواهد داشت و مدام با عرضه آپدیت‌هایی، از آن پشتیبانی خواهد کرد. همچنین این استودیو تایید کرد که کاربران پی‌سی این بازی، قادر به انتقال پیشرفت‌های خود به نسخه‌های کنسولی نخواهند بود. 

در پایان مشخص شد که بازی Marvel Heroes Omega در زمان انتشار ۳۸ قهرمان مختلف خواهد داشت که نام‌هایی مثل کاپیتان آمریکا، اسپایدرمن، ولورین یا ددپول در بین آن‌ها دیده می‌شوند. همچنین ۶ ماه پس از انتشار بازی، قرار است قهرمان‌های جدیدی به بازی اضافه شوند. 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده