نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۱

آرنولد شوارزنگر مجموعه The Expendables را ترک کرد

آرنولد شوارزنگر اعلام کرد که از حضور در فیلم The Expendables 4 انصراف داده است و دیگر در این مجموعه حضور نخواهد داشت.

ظاهرا خبرهای بد برای مجموعه بی‌مصرف‌ها (The Expendables) تمامی ندارد. اوایل این هفته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه سیلوستر استالونه این مجموعه را ترک کرده است و دیگر در این مجموعه حضور نخواهد داشت. او به علت اختلاف نظر و عقیده با آوی لرنر، رئیس کمپانی میلینیوم، در رابطه با فیلم The Expendables 4 تصمیم به ترک این پروژه گرفته است. استالونه علاوه بر بازی به عنوان نویسنده و تهیه کننده نیز در این پروژه حضور داشت. حال طبق خبری که وب‌سایت اینترتیمنت ویکلی منتشر کرده، جدیدترین دنباله مجموعه The Expendables عضو مهم دیگری را نیز از دست داده است. آرنولد شوارزنگر در مصاحبه با این وب‌سایت گفت که او دیگر در فیلم The Expendables 4 حضور نخواهد داشت:

بدون استالونه هیچ فیلمی از مجموعه The Expendables وجود ندارد. من هرگز بدون او در فیلم The Expendables 4 حضور نخواهم داشت.

با این وجود، تاکنون خروج استالونه از مجموعه The Expendables رسما تایید و اعلام نشده است، اما با توجه به صحبت‌های شوارزنگر به نظر می‌رسد شایعات منتشر شده صحت دارند و استالونه دیگر در این مجموعه حضور ندارد. تاکنون سه فیلم براساس مجموعه The Expendables تولید و منتشر شده است. در این سه فیلم ستارگان بزرگی از جمله آرنولد شوارزنگر، سیلوستر استالونه، هریسون فورد، جیسون استاتم، دولف لاندگرن، جت لی، مل گیبسون، ژان کلود ون دم، تری کریوس و وسلی اسنایپس، حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

قسمت اول مجموعه The Expendables در سال ۲۰۱۰ به روی پرده رفت و موفق شد ۳۱۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. دو قسمت بعدی این مجموعه نتوانستند موفقیت قسمت اول را تکرار کنند، با این حال، در گیشه عملکرد قابل قبولی داشته‌اند. قسمت دوم در سال ۲۰۱۲ به روی پرده رفت و موفق شد ۲۷۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند، قسمت سوم نیز در سال ۲۰۱۴ اکران شد و موفق شد ۲۱۴ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. کارگردانی قسمت اول The Expendables بر عهده استالونه بود، اما کارگردانی قسمت دوم بر عهده سیمون وست و قسمت سوم بر عهده پاتریک هیوز بوده است.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده