// شنبه, ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

تا به حال ۱.۵ میلیون نسخه از بازی Persona 5 عرضه شده است

کمپانی اتلوس اعلام کرد که تا به حال ۱.۵ میلیون نسخه از بازی Persona 5 عرضه شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اتلوس، ناشر بازی Persona 5، اعلام کرده است که تاکنون ۱.۵ میلیون نسخه از بازی Persona 5 به سرتاسر دنیا ارسال شده است.

بازی Persona 5 در تارخ ۱۵ فروردین (چهار آوریل) برای پلی‌استیشن 4 در آمریکا و اروپا عرضه شد. در حالی که این بازی در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ (۱۵ سپتامبر ۲۰۱۶) در ژاپن عرضه شده بود. کاربران هر دو کنسول پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن 3 می‌توانند از این بازی لذت ببرند.

جدای از این موارد، کمپانی اتلوس در گذشته اعلام کرده بود که بازی‌های بیشتری از مجموعه پرسونا ساخته خواهند شد.

زومجی در بخشی از پیش نمایش خود در مورد بازی پرسونا ۵ نوشته است:

همانند نسخه‌های پیشین، مبارزات این نسخه نیز برپایه مبارزات نوبتی است ولی این بار تیم سازنده با دستکاری دوربین و همچنین روند این مبارزات سعی کرده است تا سبک Jrpg را بیش از پیش جذاب جلوه دهد. در طول مبارزات شخصیت‌های همراه شما می‌توانند به واسطه اسلحه‌های دور برد یا اسلحه‌های برد کوتاه خود به دشمنان حمله کرده و می‌توانید از طریق ضربات غافل‌گیر کننده، به دشمنان اجازه حمله کردند ندهید. نکته اصلی مبارزات، استفاده از پرسوناها هستند. قدرت‌های ویژه‌ای که هر شخصیت در اختیار دارد و هر پرسونا، مطابق با روحیه و شخصیت فرد استفاده کننده شکل می‌گیرد. در این نسخه شخصیت‌های بازی زمانی که در قالب گروه Phantom Thieves of Hearts قرار می‌گیرند، از ماسک‌های مختلف برای پوشاندن چهره خود استفاده می‌کنند و در طول مبارزات، این ماسک‌ها وظیفه سامون کردن پرسونا‌ها را برعهده دارند. جدای از پرسونا‌ها، در طول مبارزات برای حمله کردن به دشمنان بایستی نقاط ضعف آن‌ها را در نظر گرفته و از طریق ضربات فیزیکی و جادویی خود، آن‌ها را در سریع‌ترین زمان ممکن بکشید.

از دیگر اخبار حول بازی پرسونا ۵ می‌توان به تریلر هنگام عرضه بازی Persona 5 اشاره کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده