نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۲

تاریخ شروع نسخه بتا عمومی Warhammer 40,000: Dawn of War III

کمپانی سگا تاریخ آغاز نسخه بتا عمومی Warhammer 40,000: Dawn of War III را اعلام کرد. 

کمپانی سگا و استودیو رلیک، ناشر و سازنده بازی Warhammer 40,000: Dawn of War III، در جدیدترین اخبار بازی تاریخ شروع نسخه بتا عمومی این بازی را اعلام کردند. بر این اساس نسخه بتا عمومی بازی از روز ۲۱ آوریل (۲۱:۳۰ دقیقه روز اول اردیبهشت به وقت ایران) تا ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) در دسترس خواهد بود. علاقه‌مندان به شرکت در این نسخه، می‌توانند از طریق سایت رسمی بازی ثبت‌نام کنند. 

استودیو رلیک همچنین اطلاعاتی نیز از نسخه بتا عمومی بازی ارائه کرده که به شرح زیر است:

در نسخه بتا عمومی کاربران می‌توانند بخش چندنفره بازی را تجربه کرده و با یکدیگر مبارزه کنند. گیمر‌ها در این نسخه به هر سه حکومت بازی یعنی Space Marine‌ها، اورک‌ها و الدر‌ها دسترسی خواهند داشت که هریک از آن‌ها نقاط ضعف و قوت خودشان را دارند. کاربران می‌توانند از حضور هیرو‌های قدرتمند بهره برده و همچنین با استفاده از قدرت‌های ویژه، نبرد را به نفع خودشان پیش ببرند. 

کاربران همچنین در نسخه بتا عمومی بازی می‌توانند از پوشش‌های Masters of War استفاده کنند. این پوشش‌ها شامل لباس The Dark Queen برای لیدی سولاریا، لباس Ghost Seer برای فارسیر تالدر و لباس Big Kustom برای بیوتی می‌شوند. تمامی افرادی که بازی را پیش‌خرید کنند، به بسته Masters of War دسترسی خواهند داشت. 

بازی Warhammer 40,000: Dawn of War III در تاریخ ۷ اردیبهشت برای پی‌سی عرضه خواهد شد


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده