نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸

فیفا 17 به زودی به EA/Origin Access اضافه می‌شود

الکترونیک آرتز اعلام کرد که بازی فیفا 17 به زودی به EA/Origin Access اضافه می‌شود. 

EA Access در ایکس‌باکس وان و Origin Access در پی‌سی سرویس‌های مخصوص الکترونیک آرتز هستند که کاربران می‌توانند با خرید اشتراک‌های ماهانه (۵ دلار) یا سالانه (۳۰ دلار) مشترک آن‌ها شوند. این سرویس‌ها یک سری بازی رایگان از کمپانی الکترونیک آرتز را در اختیار کاربران قرار می‌دهند و علاوه بر آن شامل تخفیف‌های ویژه‌ای برای بازی‌های جدید این کمپانی شده و همچنین کاربران می‌توانند بازی‌های جدید EA را پیش از عرضه رسمی برای چند ساعت تجربه کنند. 

حال در جدیدترین اخبار بازی، اعلام شده که بازی فیفا ۱۷ به زودی به جمع بازی‌های رایگان این دو سرویس اضافه خواهد شد. بدین ترتیب کاربران از تاریخ ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت) قادر خواهند بود جدیدترین شبیه‌ساز فوتبال الکترونیک آرتز را به صورت رایگان از طریق این دو سرویس تجربه کنند. 

بازی FIFA 17 اولین نسخه از فیفا است که از موتور گرافیکی فراست‌بایت بهره می‌برد. همچنین این بازی شامل یک بخش داستانی به اسم Journey نیز می‌شود. فیفا ۱۷ در بررسی زومجی نمره عالی ۹ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از نقد آن به شرح زیر است:

بازی فیفا 17، بدون شک بهترین نسخه فیفا تا به امروز است. ممکن است در ابتدا عادت کردن به تغییرات زیادی که در بازی اعمال شده است،‌ باعث شود که نسبت به آن بدبین شوید اما با اختصاص دادن کمی زمان، متوجه می‌شوید که تمام تغییرات بازی، در راستای بهتر شدن آن بوده است. موتور فراست‌بایت، قابلیت‌های زیادی را در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داده و گرافیک و گیم‌پلی بازی نیز وارد مرحله تازه‌ای شده است. اگر فقط EA Sports کمی تغییرات بیشتری در بخش‌های Career Mode و FUT انجام می‌داد، بازی می‌توانست به یک شاهکار تبدیل شود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده