// پنجشنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۹

بسته Frank Rising بازی Dead Rising 4 منتشر شد

بخش ونکوور استودیو کپ‌کام با انتشار تریلری بسته الحاقی Frank Rising DLC بازی Dead Rising 4 را منتشر کرد.

امروز در جدیدترین اخبار بازی، بخش ونکوور استودیو کپ‌کام (Capcom Vancouver) بسته‌ الحاقی جدید بازی Dead Rising 4 را با نام Frank Rising DLC منتشر کرد. ضمن اعلام این خبر تریلر جدیدی از این محتوا نیز منتشر شد.

محتوای جدید جداگانه با قیمت ۹.۹۹ دلار هم اکنون در دسترس است و دارندگان سیزن پس بازی یا نسخه دیلاکس هم رایگان آن را دریافت خواهند کرد. در ادامه می‌توانید از داستان جدید این DLC با خبر شوید:

بسته‌ الحاقی Frank Rising شما را از وقایع آینده قهرمان این بازی یعنی فرنک با خبر می‌کند. فرنک هم اکنون خودش به ویروس آلوده و در شهر متروکه‌ای سرگردان شده است و برای بقا از موجودات پیرامون خود تغذیه می‌کند. یکی از دوستان قدیمی فرنک، او را در حالی پیدا می‌کند که به ویروس آغشته شده است و راه درمان دیگری در دسترس نیست اما خوشبختانه طی یک اتفاق غافلگیرانه آنها با یک منبع درمانی مواجه می‌شوند. اما فرنک در حالی که مراحل درمانی خود را آغاز می‌کند باید به دنبال یک دارو و علاج دائمی باشد. متاسفانه فرنک دیگر نمی‌تواند از منابع طبیعی تغذیه کند و به بقای خود ادامه دهد، بلکه باید به موجودات زنده دیگر حمله کند تا بتواند به زندگی خود ادامه دهد. فرنک در حالی که سعی دارد خود را نجات دهد متوجه می‌شود که تعدادی از دوستان او در همان شهر به دام افتاده‌اند و باید آنها و خودش را نجات دهد.

تریلر جدید منتشر شده همچنین به بسته الحاقی بعدی این بازی یعنی Super Ultra Dead Rising 4 Mini Golf DLC نیز اشاره دارد که هنوز تاریخ انتشار از آن مشخص نشده است. همچنین کاربران از امروز می‌توانند آیتم‌های جدیدی را با قیمت هر کدام ۱.۹۹ دلار تهیه کنند، آیتم‌هایی که پیش‌تر تنها در دسترس کابرانی قرار داشت که بازی را پیش خرید کرده بودند.

بازی Dead Rising 4 هم اکنون برای رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان در دسترس است، در ادامه می‌توانید تریلر جدید را دانلود و تماشا کنید:

| |

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده