نویسنده: کیان کاظمی
// پنجشنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

فیلم برداری فصل سوم سریال Daredevil امسال آغاز می شود

طبق برنامه قبلی، فیلم برداری فصل سوم سریال Daredevil امسال آغاز خواهد شد و سال آینده به نمایش در خواهد آمد.

امروز در تازه‌ ترین اخبار سینما و تلویزیون، مطلع شدیم فیلم برداری فصل جدید سریال Daredevil مارول امسال آغاز می‌شود و برنامه نمایش سریال در سال ۲۰۱۸ همچنان پا برجا خواهد بود. Daredevil که کار خود را به عنوان بخشی از دنیای سینمایی مارول زیر نظر نت فلیکس آغاز کرد، با ارایه سریالی اکشن و شخصیت‌هایی قدرتمند و دسیسه‌گر، موجب غافلگیری منتقدان و طرفدارانی شد که از اقتباس سینمایی ضعیف این ابرقهرمان خسته شده بودند. از آن بهتر اینکه خوانندگان کتاب‌های مصور بالاخره با Daredevil مواجه شدند که برای سال‌ها انتظار دیدن نسخه سینمایی آن را داشتند. با توجه به واکنش مثبت مردم، نت فلیکس و مارول به سرعت دست به کار شدند و اعلام کردند که فصل دوم سریال Daredevil نیز در دستور کار آن‌ها قرار گرفته است.

سریال Daredevil

از آن موقع، مارول رسما هر یک از قهرمانان سطح شهری خود را به تلویزیون آورده و سریال Daredevil نیز در فصل دوم به سراغ نینجاها و جادو رفت. در فصل دوم شاهد افزوده شدن شخصیت‌هایی مانند الکترا و پانیشر هم بودیم که هر دو در محصولات آینده دنیای سینمایی مارول حضور خواهند داشت. چند ماه دیگر هم، تقریبا تمامی این قهرمانان در سریال The Defenders دور هم جمع می‌شوند؛ سریالی که وقایع آن مدت کمی پس از آخرین ماجراجویی Daredevil به وقوع می‌پیوندد. همچنین در کامیک کان سال گذشته مطلع شدیم که ساخت فصل سوم Daredevil هم در برنامه مارول قرار گرفته و احتمالا در سال ۲۰۱۸ پخش خواهد شد.

در مصاحبه اخیر چارلی کاکس، بازیگر نقش Daredevil، با وبسایت Boogaloo Radio، وی خبر جدیدی از فصل سوم Daredevil داده و گفت که:

من کار فصل سوم Daredevil را امسال انجام می‌دهم. ما باز می‌گردیم و اینکار را انجام می‌دهیم.

این سخنان پخش فصل سوم در سال آینده را توسط نت فلیکس تایید می‌کند. 

از آنجایی که نت فلیکس تمامی قسمت‌های فصل جدید یک سریال را به طور هم زمان منتشر می‌کند، آن‌ها پروسه تولید معمولی سریال را سپری نمی‌کنند. بنابراین اگر فیلم برداری فصل سوم Daredevil پاییز امسال آغاز شود و کاکس نیز استراحتی پس از نمایش سریال The Defenders داشته باشد، حدودا ۶ تا ۸ ماه زمان می‌برد تا سریال آماده پخش شود. در نتیجه فصل سوم سریال مشابه با فصل دوم و فصل اول سریال Iron Fist، در ماه مارس به نمایش در می‌آید. البته با توجه به اینکه گفته می‌شود فیلم برداری فصل دوم سریال Jessica Jones از الان آغاز شده است، ممکن است ماه مارس شاهد به نمایش درآمدن این سریال باشیم. اگر در نظر بگیریم فصل دوم سریال Luke Cage هم امسال فیلم برداری شود، ممکن است سریال Daredevil در فصل تابستان یا پاییز فیلم برداری شود.

سریال Daredevil

پس از پخش The Defenders، احتمالا تهدیدی که Daredevil در فصل جدید با آن مواجه خواهد شد، مشخص می‌شود. ممکن است همچنان Madame Gao یا گروه The Hand برای Daredevil مشکل ایجاد کنند و احتمالا شاهد بازگشت Kingpin نیز خواهیم بود. ممکن است فصل سوم کلا یک شخصیت منفی دیگر را معرفی کند، که در حال حاضر احتمالات روی حضور Bullseye است. از فصل دوم سریال شایعه حضور این ضدقهرمان معروف Daredevil مطرح شده و احتمال به وقوع پیوستن آن وجود دارد.

سریال The Defenders در تاریخ ۱۸ آگوست (جمعه، ۲۷ مرداد) پخش خواهد شد و سریال Punisher نیز امسال به نمایش در خواهد آمد. تاریخ پخش فصل جدید سریال‌های Jessica Jones، Daredevil و Luke Cage هنوز مشخص نشده است.


منبع screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده