نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۹

تصاویر جدید فیلم Spider-Man: Homecoming با اشاره به یکی از صحنه های مهم

کمپانی مارول استودیو اخیرا تصاویر جدیدی از فیلم مورد انتظار مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) منتشر کرده است.

مدتی پیش کمپانی مارول استودیو و سونی پیکچرز دومین تریلر فیلم Spider-Man: Homecoming را منتشر کردند. این فیلم،‌ نخستین فیلم مستقل مرد عنکبوتی است که توسط کمپانی مارول استودیو تولید و قرار است در تابستان امسال اکران شود. حال این کمپانی تصاویر جدیدی از این فیلم منتشر کرده است که شامل تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Spider-Man: Homecoming و تصاویر جدیدی از مرد عنکبوتی و شخصیت آدریان تومز/والچر، می‌شود. در یکی از این تصاویر، یان واتس، کارگردان این فیلم، به همراه مرد عنکبوتی با لباسی که خودش ساخته و والچر دیده می‌شوند که طبق گفته مارول این صحنه، یکی از صحنه‌های کلیدی و مهم این فیلم خواهد بود. در تصویری دیگر، ند لیدز به همراه پیتر پارکر دیده می‌شود که به نظر می‌رسد به پارکر در ساخت لوازم و لباس مرد عنکبوتی کمک می‌کند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

New BTS Images Spider-Man: Homecoming

New BTS Images Spider-Man: Homecoming

New BTS Images Spider-Man: Homecoming

در طول تریلر دوم فیلم Spider-Man: Homecoming مشاهده کردیم پس از اشتباهی که پارکر انجام داد، استارک لباس فوق العاده پیشرفته‌ای را که برای مرد عنکبوتی ساخته بود از او پس گرفت. حال مرد عنکبوتی تصمیم گرفته که با لباسی که خودش ساخته با والچر روبرو شود و خودش را به استارک ثابت کند تا بتواند عضوی از گروه انتقام جویان (Avengers) شود. در خبری دیگر، ایمی پاسکال در مصاحبه اخیر خود از احتمال خروج مرد عنکبوتی از دنیای سینمایی مارول پس از انتشار دنباله فیلم Spider-Man: Homecoming خبر داده است. با این حال، به نظر می‌رسد سونی و مارول استودیو برنامه بلند مدتی برای مرد عنکبوتی دارند و حداقل شاهد یک سه گانه از آن خواهیم بود.

تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده یان واتس بوده و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جان فرانسیس دالی و جاناتان گلدشتاین است. کار ساخت و ضبط موسیقی فیلم Spider-Man: Homecoming نیز بر عهده مایکل جاکینو است. 

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده