// چهار شنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۳۱

بزودی جزئیات بیشتری از بازی Crackdown 3 منتشر می شود

Reagent Games، توسعه‌دهنده‌ی بازی Crackdown 3 از «فوق‌العاده بودن سال ۲۰۱۷» و انتشار جزئیات بیشتر این بازی در ماه‌های آینده خبر می‌دهد.

زمان بسیاری از انتشار اطلاعاتی پیرامون بازی Crackdown 3‌ می‌گذرد و اکنون به نظر می‌رسد که این شرایط در حال تغییر است. دیروز توئیتر رسمی این بازی از انتشار جزئیات بیشتر در رابطه با این بازی در ماه های آینده خبر داده است:

۲۰۱۷ می‌رود که فوق‌العاده شود! جزئیات بیش‌تری از Crackdown 3 به زودی ارائه می‌شود.

توسعه‌دهنده در پاسخ به سوالی در رابطه با انتشار اخبار احتمالی از Crackdown 3 در رونمایی از پروژه اسکورپیو در روز پنجشنبه گفت:

ما از آنچه سایر تیم‌ها در حال کار برروی آن هستند، آگاهی نداریم، اما اخبار Crackdown در ماه‌های آینده منتشر خواهد شد.

بخشی که به «ماه‌های آینده» اشاره دارد، می‌تواند اشاره‌ای به E3 2017 باشد که در اوایل ماه ژوئن برگزار می‌شود. کنفرانس مطبوعاتی مایکروسافت برای بعد از ظهر یکشنبه ۱۱ ژوئن به وقت ایالات متحده برنامه ریزی شده است. بازی Crackdown 3 یا حداقل بخشی از آن پیش از این قرار بود تا در سال ۲۰۱۶ عرضه شود. اما در نهایت مایکروسافت به دلایل مختلفی تاخیر در انتشار این بازی تا سال ۲۰۱۷ را تایید کرد. در اولین واکنش ارون گرینبرگ، مدیر بازاریابی ایکس‌باکس از جمله دلایل عدم انتشار این بازی open-world‌ را شلوغ بودن صف بازی‌های بزرگ ایکس‌باکس در تعطیلات آخر سال بیان کرده بود. از سوی دیگر شنون لافتیس (Shannon Loftis)، رئیس استودیوهای مایکروسافت (Microsoft Studios) نیاز به کار بیشتر برروی حالت داستانی بازی را از جمله دلایل تاخیر دانسته بود

در دیگر اخبار بازی، ما در حال حاضر از اجرای Crackdown 3‌ با رزولوشن 4K برروی پروژه اسکورپیو خبر داریم. Crackdown 3 اکنون در استودیوی ری‌اِیجنت گیمز (Reagent Games) زیر نظر دیوید جونز (David Jones)، پیشکسوت مجموعه Crackdown در حال توسعه است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده