// پنجشنبه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

بازی Miko Mole برای Wii U منتشر شد

انسناسافت امروز Miko Mole،‌ بازی پازل ماجراجویی را برای Wii U منتشر کرد.

با توجه به اخبار بازی، انسناسافت (EnsenaSoft)، توسعه‌دهنده‌ی مستقل بازی‌های ویدیوی امروز اعلام کرد که Miko Mole،‌ بازی پازل ماجراجویی برای Wii U در دسترس قرار گرفته است. این بازی پیش از این در سال ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی و ۲۰۱۵ برای پلی‌استیشن 4 عرضه شده بود. در کنار اعلام انتشار برروی Wii U، انسناسافت تریلر انتشار جدیدی را برای بازی Miko Mole منتشر کرده است که از پایین می‌توانید نگاهی به این ویدیو بیاندازید.

بازی Miko Mole شامل پنچ محیط چالشی به همراه ۴۰ مرحله برای هر یک از محیط‌ها می‌شود که در مجموع رقم قابل توجه ۲۰۰ مرحله را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد. در بازی باید به حفاری برای میکو، موش کور داستان بپردازید تا با حفاری هرچه بیشتر الماس‌های گران‌قیمت را پیدا کنید؛ اما مراقب باشید که چالش این ماجراجویی تنها به حفاری خلاصه نشده و شما باید با حیله و هوشیاری در کنار عکس‌العمل سریع، سعی کنید تا در کنار حل معماها،‌ به دام و تله‌ی دشمنان بی‌رحم نیافتید. شگفتی‌ها و چالش‌های بسیار به همراه دشمنانی از خفاش گرفته تا موش و راسو،‌ بازی Miko را به یک پازل جذاب تبدیل می‌کند. بازیکن می‌تواند با دستکاری محیط به مکان‌های دست‌نخورده‌ی جدیدی وارد شود. Miko Mole با معماهای متفاوت مناسب تمام سنین است. 

از جمله ویژگی‌های کلیدی این بازی می‌توان به گیم‌پلی اکشن مخفی‌کاری، اهداف چالشی و همراه با شگفتی، پنج محیط جذاب و ۲۰۰ مرحله متنوع اشاره کرد. بازی Miko Mole اکنون برروی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و Wii U در دسترس قرار دارد. در ادامه می‌توانید تریلر جدید هنگام عرضه Mike Mole را تماشا و دانلود کنید:

|


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده