// چهار شنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۲

نسخه دموی بازی Dragon Quest Heroes 2 منتشر شد

نسخه‌ی دموی بازی Dragon Quest Heroes 2 برای پلی‌استیشن 4 منتشر شده و شما می‌توانید پیش از انتشار بازی، آن را بصورت محدود تجربه کنید.

در جدیدترین اخبار بازی، نسخه‌ی دموی بازی Dragon Quest Heroes 2 برای کنسول پلی‌استیشن 4 روز گذشته منتشر شد. در این بازی که دنباله‌ای بر نسخه‌ی اول آن است، شما می‌توانید در نقش یکی از ۱۵ شخصیت بازی ظاهر شده و به انجام ماموریت‌ها بپردازید. البته در نسخه‌ی دمو تنها چهار شخصیت قابل بازی هستند که البته طبق گفته‌ی کمپانی اسکوئر انیکس، با همین چهار شخصیت نیز می‌توان محیط گسترده‌‌ی بازی و همچنین بسیاری از ماموریت‌های آن را تجربه کرد. در این نسخه از بازی شما می‌توانید در حالت همکاری چندنفره نیز به همراه دوستان خود (حداکثر چهار نفر) به نبرد با دشمنان بپردازید که این قابلیت در نسخه‌ی اول وجود نداشت.

بازی Dragon Quest Heroes II

بازی Dragon Quest Heroes II

بازی Dragon Quest Heroes II

بازی Dragon Quest Heroes 2 قرار است در تاریخ ۵ اردیبهشت ماه (۲۵ ماه آپریل) در آمریکای شمالی و ۲۸ ماه آپریل در اروپا برای رایانه‌‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 منتشر شود. همچنین کسانی که نسخه‌ی Explorer بازی را پیش‌خرید کنند می‌توانند مواردی از جمله ۱۵ سلاح جدید در بازی، یک تم Dragon Quest، یک لباس از نسخه‌ی اول بازی و مواردی از این دست را بصورت رایگان دریافت کنند. این بازی بصورت باندل به همراه نسخه‌ی اول، ماه گذشته برای کنسول نینتندو سوییچ در ژاپن منتشر شد. اما هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این نسخه در آمریکا و اروپا اعلام نشده است. بازی Dragon Quest Heroes 2 در ماه می سال ۲۰۱۶ در کشور ژاپن منتشر شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده