نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۴

ایکس باکس اسکورپیو ۱۷ فروردین رسما رونمایی می‌شود

دیجیتال فاندری اعلام کرد که در روز ۱۷ فروردین به صورت اختصاصی از کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو رونمایی خواهد کرد. 

کنسول جدید مایکروسافت اولین بار در جریان نمایشگاه E3 2016 با اسم رمز پروژه اسکورپیو معرفی شد که قرار است در تعطیلات سال ۲۰۱۷ عرضه شود. این کنسول قدرتی ۶ ترافلاپسی دارد و بنا به گفته مایکروسافت، قوی‌ترین کنسولی است که تا به امروز ساخته شده است. چند روز پیش شایعه‌ای مبنی بر رونمایی مایکروسافت از این کنسول در تاریخ ۶ آوریل (۱۷ فروردین) منتشر شد و حال در جدیدترین اخبار بازی، دیجیتال فاندری رسما با انتشار توییتی اعلام کرد که در ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه (به وقت ایران) روز ۱۷ فروردین به صورت اختصاصی از این کنسول رونمایی خواهد کرد. متن توییت دیجیتال فاندری به شرح زیر است:

برای اینکه در مورد شایعه‌های اخیر شفاف‌سازی کرده باشیم، باید بگوییم که در ساعت ۲ بعد از ظهر روز ۶ آوریل به وقت بریتانیا (۱۷:۳۰ دقیقه ۱۷ فروردین به وقت ایران) به صورت اختصاصی از کنسول ایکس‌باکس اسکورپیو رونمایی خواهیم کرد. 

پیش از این هم اخباری مبنی بر رونمایی احتمالی مایکروسافت از کنسول جدیدش پیش از E3 2017 منتشر شده بود و حال با انتشار این خبر، مشخص شده که این اخبار درست بوده‌اند. همچنین امروز یک منبع داخلی معتبر اعلام کرد که اسم اصلی پروژه اسکورپیو، ایکس‌باکس وان ایکس خواهد بود که باید تا روز پنج‌شنبه منتظر ماند و دید که آیا این مورد تایید خواهد شد یا خیر. 

پس پنج‌شنبه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه همراه زومجی و پوشش کامل رونمایی از ایکس‌باکس اسکورپیو باشید. 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده