نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

فیلمبرداری فیلم Avatar 2 از اواخر سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد

سیگورنی ویور تایید کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم مورد انتظار آواتار ۲ (Avatar 2) از اواخر سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد.

مدت زمان زیادی است که جیمز کامرون در حال توسعه و ساخت فیلم Avatar 2 است. ماه گذشته، او تایید کرد که فیلمبرداری صحنه‌های مربوط به موشن کپچر فیلم Avatar 2 و سه دنباله آن، از تابستان سال ۲۰۱۷ آغاز خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما، فیلمبرداری و تولید این فیلم رسما از اواخر سال ۲۰۱۷ میلادی آغاز خواهد شد. سیگورنی ویور، بازیگر فیلم Avatar (آواتار)، در مصاحبه با وب‌سایت هالیوود ریپورتر اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید این فیلم بزودی آغاز می‌شود و همچنین تایید کرد که بزودی تمرینات و آموزش‌های بازیگران برای حضور در فیلم Avatar 2 نیز آغاز خواهد شد. ویور گفت:

ما بزودی آموزش و تمرین خود را شروع خواهیم کرد و من نمی‌توانم چیز بیشتری در این رابطه بگویم. ما برای شروع فیلمبرداری در پاییز امسال آماده خواهیم شد.

ویور سپس به ستایش از فیلمنامه چهار دنباله فیلم Avatar پرداخت و به طرفدارانی که سال‌هاست در انتظار تمامی این فیلم‌ها هستند وعده داد که این انتظار طولانی برای تماشای این فیلم‌ها قطعا ارزش خواهد داشت و اضافه کرد که نگران نیست که مردم ممکن است کمی در مورد این فیلم‌ها ناامید شده باشند. با این حال، او کمی ابراز نگرانی کرد که ممکن است این پروژه کمی بیش از حد بلند پروازانه باشد. ویور گفت:

من در مورد اینکه چگونه قرار است ما این فیلم‌ها را تولید و منتشر کنیم کمی نگران هستم. چون این فیلم‌ها بسیار بلند پروازانه هستند.

Avatar

ماه گذشته، کامرون در یک مصاحبه تایید و اعلام کرد که فیلم Avatar 2 در سال ۲۰۱۸ منتشر نخواهد شد. پیش از این در اوایل ماه آذر سال گذشته، کمپانی فاکس قرن بیستم فیلم بدون عنوانی را از استودیو لایتستورم اینترتینمنت که متعلق به جیمز کامرون است، به جدول اکران خود اضافه کرده بود. پیش بینی می‌شد فیلم Avatar 2، نخستین فیلم از دنباله‌های مجموعه Avatar، در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آذر ۱۳۹۷) اکران شود. با این حال، تاکنون تاریخی برای اکران فیلم Avatar 2 تایید و اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود دنباله‌های این فیلم در سال‌های ۲۰۲۰، ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ به روی پرده بروند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده