// سه شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۳

بازی Jak and Daxter: The Precursor Legacy برای پلی‌ استیشن 4 تایید شد

بر اساس پستی بر روی پلی‌استیشن بلاگ، بازی هایی از مجموعه Jak and Daxter اواخر سال جاری میلادی برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

بازی Jak and Daxter یکی از بهترین بازی‌های نسل ششم بود که توسط استودیو ناتی داگ به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 2 ساخته شد. اثری که در سبک پلتفرمر و ماجراجویی توانست به موفقیت خوبی دست پیدا کند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در وبلاگ سایت پلی‌استیشن اعلام شده است که بازی Jak and Daxter: The Precursor Legacy برای پلی‌استیشن 4 در اواخر سال جاری میلادی عرضه می‌شود و جدا از این بازی، نسخه‌های دوم و سوم این مجموعه نیز  در اختیار کاربران نسل هشتمی سونی قرار می‌گیرد.

البته این تمامی اخبار خوبی که سونی برای ما به ارمغان آورده نیست! در ادامه این پست مشخص شده است که بازی Jak X: Combat Racing نیز برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. بازی که برای اولین بار اکتبر سال ۲۰۰۵ برای پلی‌استیشن 2 ساخته شد و استودیو ناتی داگ، سازنده بازی، توانست با ارائه یک بازی ماشین جنگی، مخاطبین این مجموعه را بیش از پیش به هیجان درآورد.

از محتویات این نسخه می‌توان به Adventure Mode یا Exhibition Mode اشاره کرد و متاسفانه حالت آنلاین برای این بازی در نظر گرفته نشده است ولی علاقه‌مندان می‌توانند به واسطه حالت اسپلیت اسکرین با دوستان خود به بازی کردن بپردازند. همچنین اعلام شده است که تمامی بازی‌ها با رزولوشن 1080p بر روی پلی‌استیشن 4 قابل اجرا خواهند بود و از نظر کیفیت نیز تا حدی ارتقا یافته‌اند. همچنین ویژگی‌هایی نظیر لیست تروفی و مشاهده فعالیت‌های روزانه خود و دوستان‌تان نیز برای این بازی در نظر گرفته شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده