نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۸

آکیولس در نمایشگاه E3 2017 حضور نخواهد داشت

کمپانی آکیولس سازنده هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت در نمایشگاه E3 2017 حضور نخواهد داشت.

طبق جدیدترین اخبار منتشر شده، کمپانی آکیلوس امسال در نمایشگاه 2017 E3 حضور نخواهد داشت. کمپانی آکیولس که آن را با هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت می‌شناسیم، امروز اعلام کرد که غرفه‌ای در E3 امسال نخواهد داشت. به این ترتیب از سال ۲۰۱۴ تاکنون، امسال اولین سالی می‌شود که آکیولس دیگر در یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های تجاری حاضر نخواهد شد، آن هم در شرایطی که اندازه غرفه کمپانی هرساله تقریبا دو برابر می‌شد. آکیولس با این تصمیم به کمپانی الکترونیک آرتز می‌پیوندد که در این رویداد حضور ندارد.

آکیولس

با وجود اینکه آکیولس امسال غرفه اختصاصی نخواهد داشت، کمپانی همچنان در این گردهمایی تاثیر خواهد داشت، چرا که سازندگان همکار این کمپانی به احتمال فراوان برای نمایش بازی‌های آکیولس ریفت در نمایشگاه E3 حضور دارند.

تصمیم برای عدم برپایی غرفه در نمایشگاه E3 با توجه به اتفاقاتی که اخیرا برای آکیولس رخ داده قابل درک است. جدا از دعواهای حقوقی با کمپانی زنیمکس و اتهام به دزدی تکنولوژی واقعیت مجازی، یکی از افراد کلیدی در غرفه و کنفرانس آکیولس در E3 2016، پالمر لوکی، یکی از موسسان کمپانی بود که امسال در شرایطی مبهم کمپانی را ترک کرده است.

سال گذشته، آکیولس برای عرضه سخت افزار جدید خود یعنی کنترلرهای آکیولس تاچ و بازی‌های هنگام عرضه آن آماده بود. با این حال امسال خبری از سخت افزارهای جدید از سوی آکیولس نیست.

خود نمایشگاه E3 نیز امسال در حال تحول بوده و برای اولین بار در تاریخ، فروش بلیط برای عموم را آزاد کرده است. این تصمیم به احتمال فراوان برای مقابله با کاهش علاقه غرفه‌داران عمده نسبت به افزایش هزینه و زحمت برای ساخت غرفه‌های فیزیکی گرفته شده است؛ چرا که بسیاری از کمپانی‌های بزرگ حاضر در صنعت، مانند الکترونیک آرتز، دیزنی و اکتیویژن تصمیم به برگزاری کنفرانس‌های خود جدا از نمایشگاه گرفته‌اند یا اخبار خود را از طریق اینترنت منتشر می‌کنند.

در ضمن نمایندگان آکیولس تایید کردند که با وجود اینکه امسال کمپانی در E3 غرفه ندارد، تیم در سال آتی بازی‌ها و اخبار فراوانی خواهد داشت.


منبع venturebeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده